در این صفحه مقالاتی که ربط به فناوری پیدا می کنند را خواهید خواند

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

همه چیز درباره هندزفری حلزونی بلوتوث بیسیم

هندزفری حلزونی بلوتوثی - هندزفری حلزونی بیسیم

هندزفری حلزونی بلوتوثی بیسیم با طراحی بی نظیر و دقیقا به شکل و فرم حلزونی گوش و با استفاده بسیار آسان و راحت و کاربرد فراوان می باشد.
هندزفری حلزونی بیسیم بلوتوثی کوچکترین هدست طراحی شده در سطح جهان می باشد  به شکل حلزون است و روی حلزونی گوش قرار می‌گیرد و طراحی ارگونومیک و منحصر به فردی دارد. این هدست هم قابلیت مکالمه تلفنی و هم قابلیت پخش موزیک را دارد. همچنین قابلیت اتصال به دو دستگاه همزمان از ویژگی های بسیار جالب و منحصر به فرد این هدست بلوتوثی می باشد.

 

 

تلفن همراه ، یک ابزار ارتباطی بسیار پر مصرف می باشد که استفاده از آن محدود به موقعیت مکانی و زمانی خاصی نمی شود . از جمله کارهایی که با تلفن همراه صورت می گیرد مکالمه و گوش کردن به موسیقی است که می تواند در شرایط مختلف نظیر زمان رانندگی ، کار و یا حتی پیاده روی باشد . چون اغلب مواقع مشغول انجام کاری هستید ، در دست گرفتن موبایل به صورت مداوم امکان پذیر نیست .

برای حل این مشکل هندزفری های مختلف طراحی و تولید شدند.محصولاتی بسیار کاربردی که این امکان را برای شما محیا می کردند تا بدون نیاز به در دست داشتن موبایل ، به سادگی مکالمه و یا حتی موزیک گوش کنید .

استفاده از این ابزار که دارای طرح ها و شکل های ظاهری بسیار متنوعی بودند به سرعت گسترش یافت ، اما یک مورد اساسی وجود داشت و آن هم وجود سیم های دست و پا گیر هندزفری ها بود که گاهی اوقات و به خصوص در حین رانندگی ، افراد را دچار مشکل می کرد . این موضوع باعث حذف سیم ها و معرفی نسل جدید این محصولات با عنوان هندزفری بلوتوثی شد.

هندزفری های بلوتوثی بسیار کارایی بالاتری نسبت به محصولات سیمی مشابه خود داشتند ، چراکه بدون سیم بودن و همین موضوع امکان مانور بیشتری را به شما می داد . از هندزفری بلوتوثی ، علاوه بر مکالمه ، برای گوش کردن به موسیقی نیز می توان استفاده نمود . هندزفری های معمولی دارای ابعاد بزرگی بودند که در حین استفاده کاملاً بر روی گوش دیده می شدند .

هندزفری حلزونی بلوتوثی - هدست حلزونی بیسیم

 

هندزفری حلزونی علی رغم ابعاد کوچک ، بسیار کارآمد است . محصول مجهز به میکروفون داخلی می باشد که به شما امکان استفاده جهت مکالمه را نیز می دهد . دکمه تعبیه شده بر روی دستگاه برای روشن و خاموش کردن ، قطع و وصل کردن موزیک و همچنین مکالمه کاربرد دارد .

زمانی که با تلفن همراه شما تماس گرفته شود ، موزیک به صورت خودکار قطع و شماره تلفن تماس گیرنده برای شما به صورت عدد به عدد اعلام می گردد . هندزفری حلزونی بیسیم ، به همراه خود یک کابل usb دارد که با استفاده از آن می توانید محصول را شارژ کنید .  از این دستگاه می توانید در هر شرایطی نظیر رانندگی ، پیاده روی ، کار و ... استفاده کنید.

 

این هندزفری کوچک  متناسب با طراحی گوش در میان گوش کاربر قرار میگیرد.این هندزفری دارای کیفیت صدایی بسیار عالی بوده و و تماس های شما را هم انتقال میدهد.قابلیت پاسخ و موزیکال بودن این هندزفری از ویژگی های خوب و مهمی است که در این هندزفری زیبا فراهم شده و کاربر می تواند از شر گیره ها و افتادن هندزفری برای همیشه راحت شود.این هندزفری به راحتی در گوش قرار میگرد و صدای شفاف و واضحی دارد.در حالت موزیکال می توناد بین ۴ تا ۵ ساعت شارژ نگه داشته و قابلیت ۳ تا ۴ ساعت مکالمه مداوم را فراهم میکند.

 

ویژگی های هندزفری حلزونی بلوتوثی 

  • قابل استفاده برای موبایل های اندروید و ایفون

  • امکان استفاده برای مکالمه و پخش موسیقی
  • قابل استفاده برای موبایل، تبلت و لپ تاپ
  • اعلام صوتی شماره تلفن تماس گیرنده
  • کوچکترین هندزفری بلوتوثی جهان
  • قابلیت قرار گیری داخل گوش
  • ارسال رنگ به صورت رندوم
  • برد گیرندگی حدود 10 متر
  • طراحی جدید به سبک هدفون ایرپاد
  • دارای بلوتوث ورژن ۴
  • حداکثر فاصله مرتبط سازی: ۱۰ متر
  • فرکانس: ۲.۴GHz
  • امکان اتصال با دستگاه های مختلف
  • کوچک و زیبا بودن و تنوع در طراحی
  • دارای صدای شفاف و واضح
  • قابلیت اتصال هم زمان به دو گوشی
  • قابلیت مکالمه و موزیکال بودن

هدست حلزونی یلوتوثی - هدست حلزونی بیسیم

نحوه اتصال هندزفری حلزونی بلوتوث چگونه است؟ 

وصل کردن هندزفری حلزونی بیسیم به گوشی موبایل بسیار آسان است کافی است دکمه هدست را فشار دهید تا چراغ قرمز در حالت چشمک زن قرار بگیرد و نام دستگاه(S۵۳۰) را در گوشی خود پیدا کنید و pair کنید.
همچنین شما می توانید یک هدست را به صورت هم زمان به دو دستگاه مختلف وصل کنید.

 

نتیجه گیری : 

هندزفری حلزونی بلوتوثی : وسیلهٔ‌ای است که بدون استفاده از دست میتوان از آن استفاده کرد، هندزفری در انتقال فرامین در دستیارهای صوتی، رادیو، تلفن همراه و بسیاری از ابزارهای صوتی و چند رسانه ای استفاده می شود،

در بسیاری از کشورها استفاده از این وسیله در حین تماس با تلفن همراه به هنگام رانندگی الزامی شده‌است، هرچند پژوهش‌ها نشان داده نفس صحبت با موبایل به هنگام رانندگی می‌تواند ضریب خطر را بالا ببرد.

هندزفری ممکن است دارای سیم یا بدون سیم باشد.پ

این محصول را می توانید از سایت های زیر خریداری نمایید : 

https://ronaaq.com/1011/iranian-online-store/

 

۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۰:۴۵ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

با این ترفند های ویندوز 7 یک حرفه بنظر برسید!

 

واقعیت این است که سیستم عامل ویندوز پر از میانبرها و خدعه هایی است که طیفی 90 درصدی از کاربران به هیچ وجه آنها را نمی شناسند و در نتیجه از مزایای آنها بی بهره اند. شناخت ترفند های ویندوز 7 ضمن آنکه میتواند بسیاری از امور معمول در ویندوز را ساده و سل سازد، گاهی میتواند منجر به متعجب شدن دوستان شما نیز بشود!

ادامه مطلب...
۲۳ مهر ۹۸ ، ۰۹:۲۳ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

ربات تلگرام چیست

Related image

ربات تلگرام ، یک شخصیتِ  نه‌چندان حقیقی در تلگرام است که به جای آدمیزاد، یک نرم‌افزار پشت آن نشسته و بر مبنای پیام‌هایی که به او ارسال می‌کنید، پاسخ‌هایی می‌دهد.

ادامه مطلب...
۱۸ مهر ۹۸ ، ۱۲:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

پیام رسان جدید اینستاگرام به نام Threads

پیام رسان جدید اینستاگرام Threads - اپلیکیشن جدید اینستاگرام

 

در ماه نوامبر گذشته بود که اینستاگرام ویژگی جدیدی به نام Close Friends معرفی کرد که اجازه می‌داد استوری‌های خودتان را تنها برای عده‌ای خاص که به لیست کلوز فرندز اضافه کرده‌اید، نمایش دهید. حالا پس از تقریبا یک سال، این شرکت یک اپلیکیشن جدید به نام Threads عرضه کرده است. در این اپلیکیشن می‌توانید تنها برای لیست کلوز فرند خود محتوا تولید کنید و با آن‌ها حرف بزنید و دیگر خبری از پست‌ها و دیگر استوری‌های اینستاگرام، نخواهد بود.

ادامه مطلب...
۱۵ مهر ۹۸ ، ۱۵:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده