در این صفحه مقالاتی که ربط به فناوری پیدا می کنند را خواهید خواند

۳۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

ترفند وصل کردن گوشی به ضبط ماشین

در گذشته برای اینکه میخواستیم به آهنگ و موسیقی مورد علاقه مان گوش دهیم، باید ساعت ها پشت سیستم و با استفاده از برنامه مختلف شروع به رایت سی دی می کردیم که این سی دی ها حجم و حافظه بسیار کمی داشتند و طبیعتا در طول مسیر ساید ده ها سی دی را تعویض می کردیم. اما امروزه اینگونه نیست!

ادامه مطلب...
۲۸ مهر ۹۹ ، ۱۳:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

اسپیکر هوشمند نسل جدید آمازون اکو معرفی شد

شرکت آمازون نه تنها یکی از بزرگ‌ترین خرده فروشان محسوب می‌شود، بلکه در زمینه تولید سخت افزارهایی نظیر اسپیکر و برخی از این قبیل فعال است. به تازگی در جریان رویداد اختصاصی، این کمپانی مجموعه‌ای از اسپیکرهای جدید معرفی کرده که هر یک مشخصات قابل توجهی دارند. یکی از آنها نسل جدید اسپیکر هوشمند محبوب Echo است که از طراحی بهبودیافته و کیفیت صدا بهتری بهره می‌برد.

 

به گفته آمازون نسل جدید Echo تجربه صوتی بی‌نظیری خواهد داشت و نسبت به قبل ارتقا چشمگیری پیدا کرده است. البته شاید در بحث طراحی اکو جدید شباهتی به اکو پلاس قبل داشته باشد، اما در واقع یک اکو معمولی است. آمازون بیان کرده این هدفون دارای ووفرهای 3 اینچی بوده و صدا به صورت 360 درجه در فضا پخش می‌شود. ویژگی بزرگی که می‌توان شاهد کیفیت صدا بالا هم بود.

در بحث مشخصات نسبت به نسل دوم اکو و اسپیکر هوشمند اکو پلاس گزینه‌ای قابل قبول‌تر بوده، بنابراین اگر به دنبال یک اکو برجسته هستید، نسل سوم اکو آمازون همان مدل موردنظر شماست. شرکت آمازون سعی کرده در بحث طراحی کیفیت ساخت بهتری در نظر گیرد به شکلی که با نگاه نخست می‌توان

لذت برد.

 

معرفی نسل جدید آمازون اکو

آمازون Echo جدید را در رنگ زغال سنگ، ماسه‌ای، خاکستری و آبی گرگ و میش عرضه می‌کند. این اسپیکر هوشمند از کیفیت صدا بالا و خوبی برخوردار است که تجربه صوتی خوبی رقم می‌زند. آمازون اکو جدید را با قیمت 99 دلار در 25 سپتامبر راهی بازار می‌کند.

این شرکت علاوه بر اکو جدید از مجموعه دستگاه‌های جدیدی از قبیل Echo Dot جدید با ساعت LED که شامل کیفیت صوتی و دستیار هوشمند بهتر می‌شود، رونمایی کرد. اکوشو جدید با صفحه نمایش بهتر و کیفیت صدای بهتر از راه رسید. این صفحه نمایش هوشمند با قیمت 199 دلار عرضه می‌شود و در نوع خود بی‌نظیر است.

تمامی دستگاه‌های اکو جدید آمازون بزودی از راه می‌رسند و باید انتظار داشت که فروش بیشتری نسبت به نسل قبل را تجربه کنند. 

۲۸ مهر ۹۹ ، ۱۳:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

بهترین اسپیکر‌های رومیزی بازار ایران

ظاهر بازار ایران و البته پیشنهاد‌های مطرح شده از سوی فروشنده‌ها معمولا خریدار‌ها را به سمت تهیه محصولاتی همچون سینمای خانگی می‌برد، اما واقعیت ماجرا چیز دیگری است. فروشنده‌ها نیاز دارند تا تعداد زیادی سینمای خانگی را از انبار‌های خود خارج کنند، اما خریدار در مقابل بیشتر اوقات نیازی به چنین محصولاتی ندارد. جدای این مسئله باید در نظر گرفت که تعداد زیادی از سینما‌های خانگی حاضر در بازار ایران تنها نام برندی معتبر را یدک می‌کشند و در زمینه کیفیت هیچ حرفی برای گفتن ندارند.

بهترین اسپیکر‌های رومیزی بازار ایران

ادامه مطلب...
۲۷ مهر ۹۹ ، ۱۳:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

کیبورد مکانیکی جدید «ریزر» ضد آب است

شرکت ریزر خبر داده است که کیبورد BlackWidow Ultimate را بروزرسانی کرده است و این کیبورد از این پس با گواهی IP54 عرضه می‌شود؛ یعنی در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم است.

کیبورد مکانیکی جدید ریزر ضد آب است

ادامه مطلب...
۲۷ مهر ۹۹ ، ۱۳:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

معرفی سبک ترین هدست واقعیت مجازی به بازار

شرکت چینی Dlodlo به تازگی از نمونه نمایشی هدست واقعیت مجازی متفاوت خود را با نام Glass V1 رونمایی کرد.

ادامه مطلب...
۲۴ مهر ۹۹ ، ۱۴:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

کلیدهای میان‌بر منوی استارت در ویندوز 10

منوی Start ویندوز 10 دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های فراوانی است. در این ترفند به معرفی کلیدهای میان‌بر کاربردی‌ مختلفی خواهیم پرداخت که سرعت مرور شما در میان آیتم‌های مختلف این منو را افزایش خواهند داد.

ادامه مطلب...
۲۳ مهر ۹۹ ، ۱۴:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

شرکت HMD Global برای گوشی‌های نوکیای خود هندزفری‌های بی‌سیم معرفی کرد.

شرکت HMD Global برای گوشی‌های نوکیای خود هندزفری‌های بی‌سیم معرفی کرد. 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, هندزفری‌

ادامه مطلب...
۲۲ مهر ۹۹ ، ۱۵:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

چرا باید از هدفون اورجینال استفاده کنیم؟

در طول موسیقی همواره عضو جدائی‌ناپذیر زندگی بشریت بوده و مانند تمام پدیده‌های دیگر با ظهور و پیشرفت تکنولوژی، موسیقی نیز همگام با آن هر لحظه در حال تغییر است.

ادامه مطلب...
۲۲ مهر ۹۹ ، ۱۴:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

معیارهای خرید یک اسپیکر

دراین مقاله قصد داریم معیارهای انتخاب یک اسپیکر مناسب را توضیح دهیم تا با مطالعه این مقاله شما بتوانید اسپیکر مناسب و دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید و از موسیقی که گوش می کنید لذت ببرید.

راهنمای خرید اسپیکر و بلندگو

ادامه مطلب...
۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۳:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

منشی هوشمند اسپیکر شیائومی احتمالا کورتانا مایکروسافت است

این محصول جدید شیائومی دومین اسپیکر هوشمندی خواهد بود که Cortana را در خود دارد.

اسپیکر Yeelight

 

ادامه مطلب...
۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۰:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده