در این صفحه مقالاتی که ربط به فناوری پیدا می کنند را خواهید خواند

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

هندزفری های تایپ سی چیست و مقایسه آن با هندزفری بلوتوثی

در اکثر گوشی های جدید و گران قیمت جک 3.5 میلی متری صدا حذف شده و دیگر امکان اتصال مستقیم هندزفری های سیمی قدیمی به این گوشی ها وجود ندارد. اکنون بهترین راه اتصال هندزفری های سیمی برای این گوشی ها استفاده از هندزفری های با کانکتور Type-C است که به صورت مستقیم به گوشی متصل می شوند. اما این مدل هندزفری ها در بازار کمتر شناخته شده هستند و هنوز توسط همه کاربران استفاده نمی شوند. پیشنهاد می کنیم برای اینکه بیشتر با این نوع هندزفری ها و همه مزایا آن آشنا شوید، حتما این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

ادامه مطلب...
۲۱ مهر ۰۱ ، ۱۶:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

رم ریدر چیست و معرفی انواع و کاربرد آن

از زمان پیدایش گوشی های هوشمند، محدودیت حافظه داخلی همواره گریبان گیر کاربران بوده است؛ از این رو با بالا رفتن حجم ویدیو ها، تصاویر و اسناد، اهمیت رم های میکرو اس دی بیشتر از همیشه به چشم می آید. بهترین رم های گوشی می توانند ده ها گیگ به حافظه موبایل تان اضافه کنند تا بدون نگرانی تمامی اطلاعات مورد نیازتان را حمل کنید. در دسترس بودن، سازگاری با پلتفرم های مختلف و استفاده آسان موجب شده این گجت کوچک اهمیت زیادی در بین لوازم جانبی موبایل داشته باشد.

ادامه مطلب...
۱۷ مهر ۰۱ ، ۱۵:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

فناوری OTG چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

دنیای امروز، دنیای فناوری است و همواره بخش بزرگی از زندگی روزمره مان با انتقال اطلاعات پیش می رود. از این رو رابط ها و تبدیل های انتقال اطلاعات همچنان در حال پیشرفت هستند تا به سادگی بتوانید اطلاعات خود را در هر زمانی مدیریت کنید. یکی از شیوه های انتقال اطلاعات که سال هاست مورد استفاده قرار می گیرد، فناوری OTG می باشد.

ادامه مطلب...
۰۲ مهر ۰۱ ، ۱۶:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده