در این صفحه مقالاتی که ربط به فناوری پیدا می کنند را خواهید خواند

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

معرفی انواع محافظ صفحه نمایش گوشی

گلس محافظ صفحه نمایش گوشی نقش مهمی در حفظ سلامت صفحه نمایش خواهد داشت. کمتر کسی هست که از محافظ صفحه برای گوشی همراه و تبلت خود استفاده نکند و دستگاه خود را در معرض آسیب قرار دهد. هرچند این اواخر صفحۀ گوشی‌ها مقاوم‌تر و ضدخش شده‌اند، اما هنوز هم احتمال دارد آسیب جدی ببینند. به همین دلیل بازار تولید و فروش محافظ‌های صفحه داغ و پررونق است؛ اما شاید ندانید که این محافظ‌ها چه انواعی دارند و ویژگی هر کدام چیست. 

در ادامه شما را با انواع گلس گوشی و مزایا و معایب آنها آشنا میکنیم .

 

محافظ صفحه نمایش گوشی, محافظ صفحه گوشی

گلس‌های پلاستیکی به مراتب ارزان‌تر از گلس‌های شیشه‌ای هستند

ادامه مطلب...
۳۰ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

دلایل خرابی هدفون و هدست و ایرفون و هندزفری

تعمیر کردن ایرفون یا هندزفری که صدای آن قطع شده، کار ساده‌ای است و معمولاً با وجود یک فیش و ابزار لحیم‌کاری می‌توان این کار را انجام داد. اگر یک مولتی‌متر دیجیتال ارزان‌قیمت در اختیار داشته باشید هم تشخیص سوختگی بلندگو ساده می‌شود.

ادامه مطلب...
۲۳ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

تفاوت اصلی عمده فروشی و خرده فروشی

 

از نگاه اقتصاد می توان تفاوت میان عمده فروشی و خرده فروشی را اینگونه دید:عمده فروش ها بر خلاف خرده فروش ها نه نیازی به تبلیغ و ترویج کالا دارند و نه به جو حاکم بر بازار اهمیت می دهند.

ادامه مطلب...
۱۶ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

جامع ترین راهنمای خرید هدفون

راهنمای خرید هدفون

امروزه مردم هنگام خرید هدفون با سوالات زیادی رو به رو هستند. یکی از اصلی ترین سوالات آنان، مربوط به نوع هدفون می باشد که آیا کدام نسخه از سه مدل (درون گوش، رو گوشی، اطراف گوش) برایشان مناسب است؟ از طرف دیگر انتخاب گزینه بی سیم یا سیمی هم مهم می باشد. گذشته از این موارد، برخی از هدفون ها وجود دارند که ویژگی های اضافی مانند حذف نویز را در اختیار می گذارند. اما در نهایت مهم ترین ویژگی که مردم در انتخاب هدفون به آن توجه خواهد داشت، مطمئنا قیمت آن خواهد بود. در ادامه با سایمان دیجیتال همراه باشید تا اطلاعاتی در مورد خرید هدفون مناسب در اختیار شما قرار دهیم.

ادامه مطلب...
۱۴ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

برای انتخاب هدفون با نویزگیر مناسب چکار کنیم؟

هر چه هدفون با کیفیت تر باشد، لذت گوش کردن موسیقی هم بیشتر می‌شود، این حرفی است که تمام علاقه‌مندان به موسیقی به آن اعتقاد دارند و داشتن یک هدفون خوب به اندازه یک ام پی تری پلیر خوب برایشان اهمیت دارد.

 

ادامه مطلب...
۱۲ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده