در این صفحه مقالاتی که ربط به فناوری پیدا می کنند را خواهید خواند

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

معرفی برند هویت و آشنایی با بهترین محصولات این شرکت

هویت (Havit) یک شرکت بین‌المللی در زمینه تولید تجهیزات جانبی کامپیوتری است که حضور موفقی در عرصه تکنولوژی دارد. برای آشنایی بیشتر با این شرکت و محصولاتش با ما همراه باشید.

با کمپانی هویت (Havit)، تولیدکننده لوازم الکترونیکی آشنا شوید

در دنیای امروز تکنولوژی حرف اول را می‌زند و برندها در تلاش هستند تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به دست مشتریان خود برسانند. در این میان، کمپانی هَویت نیز فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم جانبی کامپیوتری و موبایل آغاز نمود، تا محصولات خود را برای رفع نیاز مشتریان خود تولید نماید.

ادامه مطلب...
۲۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۹:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

معرفی بهترین پاور بانک های 2021

قبل از معرفی بهترین پاوربانک های 2021 باید بدانید پاوربانک‌ ها درواقع باطری های خاصی هستند که در یک مدار خاص با شارژ الکتریکی مشخص ، فشرده شده‌اند. آن‌ها به شما اجازه می‌دهند که انرژی الکتریکی را ذخیره کنید و درزمان لازم ازانرژی موجودبرای شارژ موبایل یا تبلت استفاده نماید.

How to use Power Banks - VARTA Consumer Batteries

ادامه مطلب...
۲۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۳:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

نقد و بررسی اسپیکر بلوتوث تسکو مدل TS 2399

 

 

اسپیکر بلوتوث تسکو مدل TS 2399

 

اسپیکر بلوتوث تسکو مدل TS 2399 یکی از مجهز ترین اسپیکرهای قابل حمل بازار محسوب می شود و با انعطاف بالایی که دارد، می تواند به بهترین همراه شما در سفر تبدیل شود. این دستگاه کوچک و جمع و جور که به یک درایور پرقدرت مجهز شده را می توان برای خواندن آهنگ های دلخواه استفاده کرد و حتی توانایی اضافه کردن اکو را نیز به صدای شما دارد. در این بخش به بررسی ویژگی های اسپیکر TS 2399 تسکو می پردازیم تا اگر به دنبال یک اسپیکر سفری می گردید، با اطمینان خاطر نسبت به خرید آن اقدام کنید.

ادامه مطلب...
۱۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۱:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

نقد و بررسی باتری اورجینال شیائومی Mi 4

 

باتری شیائومی mi4

 

 برند شیائومی گوشی می فور (Xiaomi Mi 4) را در سال 2014 روانه بازار کرده است. چنانچه هنوز گوشی می 4 خود را در اختیار دارید، حتما با مشکل کمبود شارژ مواجه شده اید. بهترین راه برای برطرف کردن این معضل، خرید باتری xiaomi Mi4 اصل و اورجینال است. این باتری کیفیت ساختی درست مشابه باطری فابریک گوشی دارد و با قیمت ارزان و مناسبی در فروشگاه پلازا عرضه می شود. 

ادامه مطلب...
۱۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۱:۳۷ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

بررسی موس پد گیمینگ Razer Goliathus Control Fissure Medium

 

موس پد گیمینگ ریزر مدل Goliathus Control Fissure Medium

 

 شرکت ریزر مجموعه فوق العاده ای از انواع ماوس پد گیمینگ را برای علاقمندان بازی های کامپیوتری معرفی کرده است. خرید موس پد گیمینگ ریزر مدل Goliathus Control Fissure Medium به شما امکان می دهد ماوس خود را با دقتی بسیار بالا حرکت دهید. بدین ترتیب حتی گرافیست ها و نقشه کش ها نیز می توانند از آن برای تسهیل کار با ماوس، استفاده کنند. در ادامه با نقد و بررسی موس پد مخصوص بازی Razer Goliathus Control Fissure Medium به مرور قابلیت های این وسیله جانبی سودمند خواهیم پرداخت. 

 

ادامه مطلب...
۰۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۲:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده