در این صفحه مقالاتی که ربط به فناوری پیدا می کنند را خواهید خواند

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

تلویزیون هوشمند چیست؟ مهمترین ویژگی خرید اسمارت تی وی ها

smart tv

حتماً شما هم اسم تلویزیون هوشمند را زیاد شنیده‌اید، این تلویزیون‌ها سعی کرده‌اند بارزترین ویژگی‌های یک کامپیوتر را در دل خود جای دهند تا برازنده‌ی نام اسمارت تی وی باشند.

ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۰۰ ، ۱۳:۴۸ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

آموزش دانلود وضعیت واتساپ

مدت ها پیش از اینکه اینستاگرام از قابلیت استوری رونمایی کند، واتساپ از یک ویژگی جدید تحت عنوان وضعیت (Status) استفاده میکرد، این قابلیت خلاقانه به کاربران امکان میداد که عکس، فیلم و گیف های مورد نظر خود را در این قسمت آپلود کرده و در اختیار مخاطبان خود قرار دهند، بعد از 24 ساعت هم به شکل کامل ناپدید می شد و در دسترس نبود، اولین قدمی که برای دانلود وضعیت انجام میدهید، این است که اپلیکیشن واتساپ را از https://myket.ir/app/com.whatsapp دانلود کنید و سپس مراحل زیر را طی کنید.


آموزش دانلود وضعیت واتساپ

استاتوس

در اپلیکیشن های مشابه و غیر رسمی مثل واتساپ بی جی میتوانید به شکل خودکار وضعیت کاربر مورد علاقه خود را دانلود کنید، اما در نسخه رسمی خبری از این کارها نیست و شما باید با چند ترفند ساده کار مورد نظر خود را انجام دهید.
 

برخی از کاربران از صفحه موبایل خود اسکرین شات میگیرند اما این روش برای ویدیوها مناسب نیست و نتیجه خیلی مطلوب نخواهد بود، شما با عکس های بی کیفیت و ویدیوهای با حجم بالا روبرو خواهید شد که مشکلات فراوانی دارند، اما برای اینکه از شر این راه های آزار دهنده خلاص شویم، چه کارهایی میتوانیم انجام دهیم؟
 

ذخیره وضعیت واتساپ از طریق فایل منیجر

روش اولی که میتوانید به سراغ آن بروید این است که عکس ها و فیلم های مد نظر خود را ذخیره و کپی کنید، اما چطور این کار را انجام دهیم؟

اپ واتساپ فایلهای وضعیت (عکس ها و فیلم ها) را به صورت داخلی (local) روی حافظه تلفن همراه شما ذخیره میکند اما به شکل اتوماتیک بعد از 24 ساعت حذف خواهد شد، بنابراین شما میتوانید با مراجعه به مسیر زیر اقدام به ذخیره سازی کنید:

  1. به اپلیکیشن فایل منیجر(Files) تلفن همراه خود مراجعه کنید، در این بخش پوشه های تلفن همراه برای شما به شکل تفکیک شده نشان داده میشود.
  2. وضعیت را در واتساپ یک بار به شکل کامل باز کنید( این کار باعث میشود که فایل آن در حافظه پنهان تلفن همراه شما ذخیره شود).
  3. به پوشه whatsApp بروید، این پوشه در حافظه داخلی قرار دارد، مسیر زیر را به شکل کامل دنبال کنید تا به پوشه "وضعیت ها" برسید
  4. Internal storage>whatsApp>Media>.Statuses
  5. تصاویر و ویدیوهایی که میخواهید را کپی کرده و به یک پوشه دیگر در تلفن همراه خود انتقال دهید.


سعی کنید فایل های کپی شده را در جایی به غیر از پوشه برنامه بریزید، ممکن است به اشتباه این پوشه را حذف کنید و بعدا به فایل ها نیاز پیدا کنید.
 

ذخیره وضعیت واتساپ از طریق نرم افزار status saver 

توسعه دهندگان همیشه سعی میکنند گوی سبقت را از شرکت سازنده بربایند و با استفاده از نیاز سنجی و خلاقیتی که دارند، اپلیکیشن های مفیدی را به کاربران ارائه کنند، اگر سری به گوگل پلی (Google play) بزنید متوجه میشوید که نرم افزارهای جانبی (Dedicated app) زیادی وجود دارد که برای تغییر تم، دانلود وضعیت، تنظیمات اضافه منتشر شده اند.
 

اپلیکیشن محبوب Status saver یکی از ابزارهای کاربردی است که با حجم کم و امتیاز بالای خود توانسته مخاطبان خود را راضی نگه دارد، بعد از نصب این نرم افزار از مایکت باید یاد بگیرید چطور از آن استفاده کنید؟
نرم افزار را دانلود کنید و مجوزهای لازم را به آن بدهید.

از منوی همبرگری سمت چپ گزینه GB Statuses را انتخاب کنید.

در این قسمت از دو منوی Videos و Images میتوانید فایل های مورد نظر خود را مشاهده کنید.

با کلیک کردن روی هر فایل چند گزینه برای شما به نمایش در می آید، در این قسمت روی دکمه "Save" ضربه بزنید.

هم اکنون می توانید با مراجعه به گالری تلفن همراه خود، وضعیت دانلودی را ببینید.
 

نرم افزار استاتوس سیور از چه اپ هایی پشتیبانی میکند؟

هم اکنون سه اپلیکیشن واتساپ رسمی، جی بی و بیزنس در لیست قابل استفاده قرار دارند و شکل خودکار بعد از نصب شناسایی می شوند.
 

واتساپ جی بی امن است؟

توصیه نمیکنیم که از اپلیکیشن های غیر رسمی استفاده کنید اما تاکنون موردی برای نا امن بودن این ابزار جانبی گزارش نشده است و به نظر میرسد مشکل خاصی هم ندارد.
 

واتساپ را چطور دانلود کنیم؟
دانلود واتساپ از استورهای معروف و رسمی تلفن همراه امکان پذیر است، با یک جست و جوی ساده میتوانید به صفحه این اپلیکیشن در مایکت هدایت شوید.

واتساب در کشور ما طرفداران و نصب های فعال زیادی دارد، فیلتر هم نیست و بدون مشکل اجرا میشود، محیط کاربری ساده ای دارد و برای سنین مختلف مناسب است، به همین دلیل از محبوبیت بالایی هم برخوردار بوده، اگر این روش برای شما کارساز بود به دوستان خودتان اطلاع دهید و اگر سوالی داشتید در همین صفحه نظرات خودتان را اعلام کنید.
 

۲۲ خرداد ۰۰ ، ۰۵:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

راهنمای خرید و معرفی بهترین هاردهای اکسترنال بازار

امروزه با افزایش قابل توجه حجم اطلاعات، هاردهای اکسترنال به ابزاری الزامی تبدیل شده‌اند و جز یکی از مهم‌ترین قطعات هر سیستم کامپیوتری به حساب می‌آیند. من در این مطلب بعد از معرفی این موضوع که برای خرید بهترین هارد اکسترنال چه مواردی را باید در نظر بگیریم به معرفی بهترین هاردهای اکسترنال موجود در بازار می‌پردازم. با من همراه باشید.

ادامه مطلب...
۲۰ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده