در این صفحه مقالاتی که ربط به فناوری پیدا می کنند را خواهید خواند

۲۰ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

گوگل پشتیبانی از اپ واقعیت مجازی Expeditions را متوقف می‌کند

اپ واقعیت مجازی Expeditions

گوگل امروز به صورت رسمی از توقف پشتیبانی از اپ واقعیت مجازی Expeditions خبر داد. این برنامه ژوئن سال آینده میلادی از پلی استور گوگل و اپل حذف خواهد شد.

ادامه مطلب...
۲۹ آبان ۹۹ ، ۱۴:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

نمایندگی تعمیرات اسپیکر کریتیو (CREATIVE)

نمایندگی کریتیو و مرکز تخصصی عیب یابی و تعمیرات اسپیکر قابل حمل ، بلوتوثی، بلندگو و باندهای اکتیو و پسیو، ساب ووفر، آمپلی فایر و ….

قیمت خرید کریتیو Creative | نمایندگی کریتیو - لاجی لوک

ادامه مطلب...
۲۶ آبان ۹۹ ، ۰۹:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

نکاتی در مورد سیستم خرید پخش و باند خودرو

با توجه به علاقه وافر نسل جوان به شنیدن صدای با کیفیت در خودرو، بسیاری از تولیدکنندگان خودرو در سراسر جهان همان طور که به فناوری ساخت و تجهیزات ایمنی و پیشرانه کارآمد برای محصولات خود فکر می‌کنند دنبال یافتن بهترین سیستم‌های صوتی و تصویری نیز هستند که همین موضوع باعث شده هم‌اکنون خودروهای مدل روز با امکاناتی بسیار حرفه‌ای در این زمینه روانه بازار شوند.

 

راهنمای خرید اسپیکر و باند ماشین + 10 مدل محبوب در بازار | به‌نظر

ادامه مطلب...
۲۴ آبان ۹۹ ، ۱۴:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

 هدفونی که سر را خنک می کند

سر علاقمندان به موسیقی و اجرای بازی های ویدئویی به علت استفاده زیاد از هدفون معمولا عرق کرده و بیش از حد داغ می شود، اما یک هدفون جدید خنک کننده می تواند این مشکل را حل کند. 

ادامه مطلب...
۲۲ آبان ۹۹ ، ۱۲:۵۹ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

هندزفری بلوتوثی PHOTIVE مناسب برای تمرین ورزشی

هندزفری بلوتوثی Photive مناسب برای تمرین ورزشی
هدفون‌های داخل گوشی هم می‌توانند جلسه ورزشی شما را به بهترین شکل ممکن در بیاورند و هم می‌توانند آن را نابود کنند. اگر سایز این هدفون‌ها با گوشی شما ناسازگار است یا از گره خوردن سیم هدفون به بازوهای خود آن هم در حین انجام تمرینات پرتحرک ورزشی خسته شده‌اید، احتمالا به یک تغییر اساسی نیاز دارید.


هدفون‌های ضدآب و مقاوم در برابر تعریق زیادی برای دوندگان و دوچرخه‌سواران در بازار وجود دارد اما این مدل هدفون بی‌سیم Photive به‌خوبی توانسته توجه ما را به خود جلب کند. فناوری بلوتوث پیشرفته به کار رفته در این هدفون در کنار طراحی بی‌سیم و داخل گوشی (که کاملا محکم و مطمئن است) آن باعث می‌شود تا برای همیشه با هدفون‌های سیمی معمولی خداحافظی کنید.

این هدفون به باتری شارژی لیتیومی مجهز است و می‌تواند بدون هیچ اتصالی برای مدت 8 ساعت صدای فوق‌العاده شفاف برای شما تولید کند. به وسیله کلیدهای طراحی شده روی هدفون می‌توانید به تماس‌های گوشی خود پاسخ دهید، پخش موسیقی را کنترل کنید یا میزان صدا را تنظیم کنید.

۲۰ آبان ۹۹ ، ۱۵:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

10 راهکار ساده برای افزایش سرعت رایانه های مبتنی بر ویندوز

احتمال دارد شما نیز همانند هزاران کاربر دیگر، رفته رفته ویندوز رایانه تان کند شده و یا به صورت ناگهانی توقف های چند ثانیه ای از خود نشان دهد. به طور حتم چند دلیل مختلف می تواند علت این کند شدن های آزار دهنده باشد.

اگر به مشکل خاصی بر خورد کردید، از راه اندازی مجدد ویندوز خود نترسید. اکثر مشکلات رایانه شما با یک بار راه اندازی مجدد حل خواهند شد؛ راه حلی که بسیار سریع تر از فرآیند عیب یابی مفید واقع می شود. در این مقاله  قصد داریم 10 راهکار ساده برای سرعت بخشیدن به ویندوز را به شما آموزش دهیم.

ادامه مطلب...
۲۰ آبان ۹۹ ، ۱۳:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

شیشه های نشکن برای موبایلهای آینده تولید می شود

شرکت کرنینگ از تولید نسل جدیدی از شیشه‌های نشکن برای نصب بر روی گوشی‌ها و تبلت‌ها خبر داده که در صورت سقوط از ارتفاع دو متری هم نمی‌شکنند. 

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,شیشه های نشکن

ادامه مطلب...
۲۰ آبان ۹۹ ، ۱۳:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

شارژر تایپ سی چیست و استفاده از این کابل چه مزایایی دارد؟

C یک اتصال‌دهنده جدید و البته باریک می‌باشد که از استانداردهای مختلف مانند USB 3.1 و ارسال توان (USB PD) حمایت می‌کند. با استفاده از یک تبدیل کننده می‌توان اتصال بین پورت USB Type-C را با سایر پورت‌ها برقرار دارد. به سادگی می‌توان این کابل را به یک پورت واحد تبدیل کرد و همچین از سایر خروجی‌ها استفاده کرد. بر خلاف تصور بیشتر افراد، کابل شارژر تایپ سی تنها یک کابل شارژر نیست. به عبارتی علاوه بر این که از فناوری تایپ سی در کابل‌های پر سرعت شارژر گوشی‌های سامسونگ نیز استفاده می‌شود به عنوان یک کابل پرسرعت هم برای تبادل اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مقاله تحت عنوان کابل شارژر تایپ سی چیست و استفاده از این کابل چه مزایایی دارد؟ نگارش شده است.

 

ادامه مطلب...
۱۸ آبان ۹۹ ، ۱۴:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

دسترسی موبایل های قدیمی اندروید به سایت های ایمن قطع می شود

  یک مرجع صدور گواهینامه هشدار داده دستگاه هایی با نسخه های اندروید قدیمی تر از ۷.۱.۱ از سال آینده میلادی امکان دسترسی به وب سایت های ایمن را از دست می دهند.

رایج ترین معایب و مشکلات گوشی سامسونگ a71 طبق نظرات و گزارشات کاربران و  روشهای حل

 

ادامه مطلب...
۱۸ آبان ۹۹ ، ۱۳:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده

 با انواع گلس محافظ صفحه نمایش گوشی آشنا شوید

گلس محافظ صفحه نمایش گوشی نقش مهمی در حفظ سلامت صفحه نمایش خواهد داشت. کمتر کسی هست که از محافظ صفحه برای گوشی همراه و تبلت خود استفاده نکند و دستگاه خود را در معرض آسیب قرار دهد. هرچند این اواخر صفحۀ گوشی‌ها مقاوم‌تر و ضدخش شده‌اند، اما هنوز هم احتمال دارد آسیب جدی ببینند. به همین دلیل بازار تولید و فروش محافظ‌های صفحه داغ و پررونق است؛ اما شاید ندانید که این محافظ‌ها چه انواعی دارند و ویژگی هر کدام چیست. 

در ادامه شما را با انواع گلس گوشی و مزایا و معایب آنها آشنا میکنیم .

 

محافظ صفحه نمایش گوشی, محافظ صفحه گوشی

گلس‌های پلاستیکی به مراتب ارزان‌تر از گلس‌های شیشه‌ای هستند.

ادامه مطلب...
۱۷ آبان ۹۹ ، ۱۵:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مونا حبیبی زاده