هر لوگویی کاربردی یا زیبایی شناختی نیست. اگر موفق به تولید کد با کیفیت بالا نشوید، ممکن است نتوانید با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید.
به عنوان مثال، ۶۰ درصد از مصرف کنندگان از برندهایی با لوگوهای غیرجذاب، عجیب و غریب یا غیرجذاب اجتناب می کنند. از این رو، اگر می خواهید کسب و کاری را بدون لوگو راه اندازی کنید یا یک کسب و کار به یاد ماندنی یا عجیب داشته باشید، می توانید انتظار شروع سختی را داشته باشید.
وقتی فرآیند ایجاد را شروع می کنید، به چه چیزی یک لوگوی خوب را می سازد.

منحصر به فرد

اگرچه می توانید به دنبال الهام گرفتن در لوگوهای تجدید شده جهانی باشید، به هر قیمتی شده از کپی کردن آنها خودداری کنید. همیشه یک رویکرد منحصر به فرد را هدف قرار دهید که به برند شما کمک می کند برجسته شود. شما مجبور نیستید از روندهای فعلی پیروی کنید. در عوض، با عناصر مختلف طراحی آزمایش کنید تا به تاثیر بصری شدید برسید. از داستان و ارزش های خود برای پیدا کردن یک جهت خوب و برجسته شدن استفاده کنید.

ارتباط

هنگام ایجاد لوگو به مخاطبان هدف خود فکر کنید. از این طریق با آنها ارتباط برقرار می کنید و پیام بصری ارسال می کنید که به مشتریان بالقوه شما کمک می کند تا برند شما را درک کنند. بهترین راه برای دستیابی به این هدف، تحقیق در مورد مخاطبان و تعیین ترجیحات، پیشینه، سن و ارزش های آنهاست. با این حال، شما همچنین باید طراحی لوگو را با جایگاه، مأموریت و محصولات یا خدمات شرکت خود هماهنگ کنید.

ساده

ممکن است به نظر برسد که بهترین راه برای منحصر به فرد بودن، ایجاد یک لوگوی پیچیده است. با این حال، بهترین طرح‌های آیکون ساده و قابل درک هستند. شما نمی خواهید مخاطب هدف خود را گیج کنید. در عوض، شما می خواهید آنها را جذب کنید و به آنها مرجع جذابی بدهید که بتوانند از آن برای به خاطر سپردن شما استفاده کنند. لوگوهایی که برای درک آن بسیار پیچیده هستند، نمی توانند به آنجا برسند.

انعطاف پذیر

یک طراحی لوگو حرفه ای و  خوب بدون توجه به رسانه ای که استفاده می کنید خوب به نظر می رسد. انعطاف پذیر است و می تواند با دستگاه های تلفن همراه و رایانه های رومیزی سازگار شود. شما باید بتوانید از لوگوی خود به صورت دیجیتالی و چاپی بدون چالش استفاده کنید. اشکال مختلف طراحی کنید تا مطمئن شوید که نماد در هر شکل و مقیاسی به خوبی عمل می کند.
بی انتها – نمادهای با کیفیت بالا در آزمون زمان مقاومت می کنند. فردا هم مثل امروز خوب به نظر می رسد. اگرچه می‌توانید در آینده کد خود را دوباره طراحی کنید، اما این باعث ایجاد دردسر غیرضروری می‌شود و مانع از توانایی مشتریان در شناخت برند شما می‌شود. اکنون از دنبال کردن روندها یا تبلیغات تبلیغاتی خودداری کنید و طرحی بسازید که بی انتها به نظر برسد.