هنگامی که میزان صدا در هدفون یا بلندگوها کافی نباشد ، بسیاری از کاربران با این مشکل روبرو می شوند. چرا هدفون بی سر و صدا بازی می کند؟ چگونه می توان صدا را زیاد یا زیاد کرد؟ این معمولاً به دلایل مختلفی انجام می شود.

 

  1. نقص دستگاه خود. در این شرایط مشکل عدم توانایی دستگاه صوتی در ارائه سطح صدای کافی به دلیل نقص است. می تواند مانند بلندگو ، که مسئول پخش است ، یا کابل ، که وظیفه انتقال اطلاعات از رایانه به اسپیکرها را دارد ، آسیب ببیند. در این حالت ، نمی توان میزان صدا را افزایش داد ، زیرا مشکل از نوع سخت افزاری است و دستگاه نیاز به تعمیر دارد.
  2. جک صوتی معیوب در رایانه یا تلفن هوشمند. این مشکل همچنین از ماهیت سخت افزاری برخوردار است و شامل عدم کارایی درگاه دستگاه های صوتی است. معمولاً برای اتصال از جک کوچک 3.5 میلی متری استفاده می شود. اگر مخاطبین داخل سوکت آسیب دیده باشند ، ممکن است صدا نه تنها ساکت تر نشود ، بلکه ممکن است کیفیت پخش نیز کاهش یابد. این مشکل فقط در مراکز خدمات ویژه قابل اصلاح است.
  3. تنظیمات نرم افزار این محدودیت های سطح صدا روی خود PC تنظیم شده است. در زیر چندین روش برای صدای بلندتر دستگاه ها با استفاده از تنظیمات نرم افزار توضیح خواهیم داد.

نحوه افزایش صدا در هدفون گوش

هدفون گوش دارای قابلیت کارآمد ترین اتصال برای اتصال به رایانه های شخصی است ، زیرا آنها می توانند همزمان کیفیت صدای کافی و جداسازی از دنیای خارج را فراهم کنند. با این حال ، برخی از مدل ها اگر کاملاً کاربردی باشند ، ممکن است حجم کافی را ارائه ندهند.

ساده ترین و بدیهی ترین روش برای افزایش حجم پخش ، تغییر خود تنظیمات است. برای این کار کافیست که در پنل پرتاب سریع روی تصویر بلندگو کلیک کنید ، پس از آن مقیاس صدا باز خواهد شد. کافی است که اسلایدر مخصوص را حرکت دهید تا پخش بلندتر یا ساکت تر شود.

همچنین می توانید میزان صدا را با استفاده از برنامه پخش تنظیم کنید. همچنین دارای مقیاس مربوطه است.

اگر قابلیت های سخت افزاری هدفون به شما امکان می دهد صدا را بلندتر کنید ، با این وجود در حداکثر مقدار تنظیمات استاندارد و تنظیمات پخش کننده ، سیگنال خیلی آرام باقی می ماند ، باید محدودیت حجم نرم افزار را حذف کنید.

توجه! معمولاً مستنداتی که با دستگاه همراه هستند ، قدرت ، دامنه فرکانس و سایر پارامترها را نشان می دهد. برای اطلاع از حداکثر قابلیت های هدفون ، باید دستورالعمل ها را با دقت مطالعه کنید.

برای حذف حد مجاز حجم ، باید منوی "شروع" - "کنترل پنل" - "مدیر دستگاه" را باز کنید. در لیست باز لازم است مورد "دستگاه های صدا" را پیدا کنید (مورد لازم را می توان "دستگاه های صدا ، فیلم و بازی" نیز نامید).

پس از آن ، بر روی این خط راست کلیک کرده و زیرمجموعه "Update Drivers" را انتخاب کنید. سپس باید "جستجوی خودکار" را انتخاب کنید. خود سیستم شروع به جستجو و پیکربندی نرم افزار مورد نیاز خواهد کرد.

پس از نصب درایورهای جدید ، شاید لازم باشد رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید. پس از راه اندازی مجدد ، نرم افزار جدید با موفقیت فعال می شود.

همچنین ممکن است که همه جدیدترین درایورها قبلاً روی رایانه نصب شده باشند. سیستم در مورد آن شما را آگاه می کند. در این صورت ، باید تنظیم کنید که سطح صدا در خود سیستم عامل تنظیم شود.

برای این کار بر روی نماد بلندگو در پنل دسترسی سریع کلیک کرده و از فهرست "Mixer" باز کنید. در این منو می توانید میزان صداها را از منابع خاص تنظیم کنید. کاهش سطح در یکی از مقیاس ها ممکن است مانع از پخش صدا در حداکثر صدا شود.

این مشکل ممکن است در تنظیمات دستگاه خاص باشد. برای باز کردن گزینه های مدل متصل دستگاه های صوتی ، باید به منوی "شروع" - "کنترل پنل" - "صدا" بروید. سپس از بین تمام دستگاه های متصل مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. بر روی آن راست کلیک کرده و از فهرست "Properties" انتخاب کنید. در پنجره باز باید بر روی زبانه سطوح کلیک کنید ، پس از آن منوی تنظیم میزان صدا کانال های مختلف باز خواهد شد.

مرجع! در همان منو ، در تب پیشرفت ، می توانید هر دو حالت تغییر پچ را پیکربندی کرده و محیط را فعال یا غیرفعال کنید.

نحوه افزایش صدا با هدفون های معمولی

تنظیم میزان هدفون معمولی تقریباً مشابه تنظیم دستگاههای گوش یا تمام اندازه است ، با این تفاوت که بسیاری از هدفون دارای میکروفون هستند. به دلیل تنظیمات خودکار ویندوز ، چنین هدست ممکن است باعث کاهش حجم صداهای ورودی شود.

برای رفع این مشکل ، به منوی "صدا" بروید و تب "ارتباط" را باز کنید. در پنجره باز می توانید در طول تماس حالت کاهش حجم را انتخاب کنید. و اگرچه در ابتدا این حالت در صورت عدم تماس ، نباید روی سطح سیگنال تأثیر بگذارد ، بسیاری از کاربران شکایت دارند که این گزینه باعث کاهش صدا می شود. برای غیرفعال کردن این عملکرد ، باید "هیچ عملی لازم نیست" را انتخاب کنید.

مرجع! همچنین می توان میزان صدا را با استفاده از کلیدهای خاص در برخی از مدل های موس کامپیوتر تغییر داد. معمولاً دکمه های تغییر سطح سیگنال در سمت راست یا چپ کیس قرار دارد.

نحوه افزایش صدا با هدفون های بی سیم

ممکن است سطح صدا در دستگاه های بی سیم به دلیل تخریب سیگنال کاهش یابد. معمولاً هدفون های بی سیم از طریق بلوتوث متصل می شوند که از ارتباط تا مسافت 8-10 متر پشتیبانی می کنند. اگر دستگاه خیلی از منبع صوت فاصله داشته باشد ، ممکن است سیگنال تحریف شده یا کاملاً از بین برود.

برخی از مدل های هدست بی سیم برنامه های خاص خود را دارند که به شما امکان می دهد دستگاه های بلوتوث را پیکربندی کنید. در این برنامه ها همچنین می توانید سطح صدا را تنظیم کنید.

برخی از هدفونها عملکرد تنظیم سطح سیگنال نیز دارند. این کلیدها در هدست بلوتوث نیز وجود دارند ، معمولاً در یکی از بلندگوهای سمت چپ یا راست کیس قرار دارند. مکان و عملکرد آنها به مدل دستگاه خاص بستگی دارد.

مرجع! برای آسانتر کردن کنترل صدا ، ویندوز دارای میانبر صفحه کلید است.

در رایانه شخصی معمولی ، این عملکرد کلیدهای عملکرد "F1-F12" یا دکمه های جداگانه است ، که توسط نماد بلندگو در صفحه کلید نشان داده شده است. برای تغییر حجم در لپ تاپ ، از ترکیب "Fn" + "F1-F12" استفاده کنید. کدام یک از کلیدهای عملکرد عملکرد سطح صدا را بر عهده دارد توسط تصویر بلندگو روی آن نشان داده می شود. اغلب دکمه های مختلف با تصویر "+" و "-" مسئول افزایش و کاهش حجم هستند.

آنچه می توانید هدفون را به آنها وصل کنید

همچنین ، دستگاه ها می توانند به طور مستقیم به کامپیوتر وصل نشوند ، بلکه از طریق یک مرحله تقویت اضافی. این تقویت کننده های هدفون به طرز گسترده ای توسط کاربران زیادی استفاده می شود. این دستگاه نه تنها به شما امکان می دهد تا میزان صدا را افزایش دهید بلکه کیفیت سیگنال خروجی را نیز به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد.

 این تقویت کننده برای دوستداران موسیقی خوب ضروری است ، زیرا افزایش کیفیت صدا به شما امکان می دهد برخی از آهنگ ها را دوباره کشف کنید.

همچنین مدل های کم حجم ای از این دستگاه وجود دارد که به شما امکان می دهد صدای با کیفیت و بلندی را در دستگاه های تلفن همراه فراهم کنید. این برای کسانی که می خواهند از شنیدن صدای خوب فقط با تلفن هوشمند استفاده کنند مفید است ، زیرا اغلب دستگاه های تلفن همراه نمی توانند صدای کافی و کیفیت کافی را ارائه دهند.

از کجا می توان صدا را از طریق منو افزایش داد

همچنین برنامه های دیگری برای افزایش صدا فراتر از قابلیت های استاندارد سیستم عامل وجود دارد.

تقویت کننده صدا یکی از برنامه های پر کاربرد است که می تواند میزان صدا را تا 500٪ افزایش دهد. این برنامه بصورت شرطی رایگان است و تا دو هفته بدون پرداخت هزینه قابل استفاده است و پس از آن برنامه به خرید نیاز دارد.

SRS صوتی SandBox. این برنامه علاوه بر افزایش قابل توجه در میزان صدا ، و به شما امکان می دهد کیفیت صدا را با استفاده از اکولایزر مخصوص خود تنظیم کنید.

Razer Surround. یک برنامه ویژه برای بهبود صدا و کیفیت صدا در هدفون. علاوه بر افزایش سطح خروجی ، این برنامه قادر به ارائه عمق صدا و استریو با کیفیت بالا است. همچنین به شما امکان می دهد سطح باس را تنظیم کرده و حساسیت میکروفون را تنظیم کنید.

بسیاری از کاربران از حجم هدفون خود ناراضی هستند. برای کار راحت در رایانه یا در هنگام برقراری ارتباط با دوستان ، صدا باید کاملاً بلند و با کیفیت باشد. متأسفانه ، برخی هدفون ها به راحتی قادر به تهیه صدای با کیفیت نیستند. اما در برخی موارد ، به سادگی تنظیم صدا در رایانه شما می تواند به شما در رفع و بهبود کیفیت صدا کمک کند.

  • نقص هدفون. شاید هدفون ها به سادگی خراب شده اند یا به دلیل کیفیت آنها ، میزان صدا زیاد رنج می برد.
  • مشکلات مربوط به اتصال یا خروج از طریق رایانه؛
  • محدودیت صوتی نرم افزار.

بنابراین ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که تأیید کنید که هدفون کار می کند و چند روش مکانیکی ساده را امتحان کنید.

برای این:

  • هدفون های دیگر را به رایانه وصل کنید و کیفیت صدای موجود در آنها را تست کنید. اگر این امکان پذیر نیست ، سپس هدفون خود را در هر دستگاه دیگری بررسی کنید. به عنوان مثال ، از طریق تلفن؛
  • بررسی کنید که آیا پلاگین کاملاً درج شده است یا خیر. به عنوان یک قاعده ، در رایانه ، هدفون می تواند به آکوستیک یا به واحد سیستم وصل شود. هدفون خود را به یک جک متفاوت وصل کنید.
  • تمام سوئیچ های مکانیکی و کنترل حجم صدا را بررسی کنید. حداکثر آنها را باز کنید.

محدودیت حجم نرم افزار

اگر از تمام روشهای فوق استفاده کردید ، اما افزایش حجم اتفاق نیفتاد ، پس بیایید به سراغ روشهای جدی تر و پیچیده تر برویم.

درایورهای دستگاه را به روز می کنید



غیرفعال کردن صدا در حین مکالمه

برای کسانی که از طریق رایانه خود صحبت می کنند ، ویندوز این امکان را فراهم کرده است که از طریق برنامه نویسی ، میزان صدا را در طول تماس کاهش دهد. از نظر تئوری ، این ویژگی نباید در زمان های عادی تأثیر بگذارد ، اما در عمل ، کاربران از آن شکایت می کنند. بیایید فقط در صورت غیرفعال کردن ، انجام این کار دشوار نیست:


روش های برنامه نویسی

همچنین برنامه های خوبی برای افزایش حجم در هدفون وجود دارد.

تقویت کننده صدا یکی از محبوب ترین و بدون عارضه برنامه ها برای این منظور است.

می توان میزان صدا را تا 500٪ افزایش داد ، همچنین عملکرد راه اندازی به همراه شروع سیستم عامل امکان پذیر است. می توانید برنامه را از وب سایت توسعه دهنده بارگیری کنید: http://www.letasoft.com/ru/sound-booster-download/.

پس از استفاده از این نرم افزار ، واقعاً افزایش نسبتاً قابل توجهی در میزان صدا خواهید یافت. متأسفانه ، فقط یک دوره آزمایشی دو هفته ای برای این برنامه برگزار می شود. سپس باید آن را بخرید.

با SRS Audio SandBox صدا را افزایش دهید

این برنامه ای است که دارای چندین لغزنده برای تغییر صدا و همچنین افزایش صدا است.

  1. آن را از سایت بارگیری کنید: http://www.srslabs.com/.
  2. ما آن را نصب می کنیم و پنجره ای با تمام تنظیمات صدا در مقابل ما ظاهر می شود. از این همه تنظیمات نترسید. این برنامه برای کاربران عادی طراحی شده است. قطعاً می توانید با آن مقابله کنید.
  3. ما حجم را بیشتر می کنیم ، در صورت لزوم مقادیر دیگر را تغییر می دهیم.
  4. اگر همه چیز به درستی انجام شده است ، در اینصورت صدای بلند و با کیفیتی در هدفون دریافت می کنیم.

برنامه بعدی Razer Surround است

مخصوصاً برای کار با هدفون و صدا در آنها طراحی شده است. این برنامه دارای یک لیست چشمگیر از ویژگی های صدا است که می توانید همانطور که دوست دارید تنظیم کنید و از صدا لذت ببرید. این برنامه در هدفون های استریو مختلف صدای فراگیر ایجاد می کند ، اما می توان از آن برای افزایش حجم صدا نیز استفاده کرد. بنابراین ، ما نیاز داریم:


میزان هدفون را بر روی تلفن خود افزایش دهید

شرایطی را در نظر بگیرید که صدا در هدفون به دلیل گوش دادن راحت به موسیقی یا کار با تلفن به اندازه کافی بلند نباشد. راحت تر خواهد بود که حجم را با استفاده از برنامه های مختلف ویژه افزایش دهید. این روش می تواند جهانی شمرده شود.

صدا را در برنامه Volume Booster Plus تغییر دهید

  1. ما برنامه را با استفاده از Google Play یا سرویس های مشابه بارگیری می کنیم.
  2. با روشن شدن برنامه ، نمایشگر قابلیت های این برنامه را مشاهده خواهید کرد. برای رفتن به محل کار ، چندین بار بر روی "Next" کلیک کنید.
  3. بر روی دکمه "Boost" کلیک کنید.

این برنامه به طور خودکار باعث افزایش حجم صدا در دستگاه شما می شود و نتیجه را درصدی ارائه می دهد.

اغلب کاربران با مشکل بلندی صدا در سطوح مختلف روبرو می شوند: در بلندگوها بالاتر است ، در هدفون بسیار ضعیف تر است. ممکن است دلایل مختلفی برای این پدیده وجود داشته باشد: تنظیمات نامناسب ویندوز ، درایورهای منسوخ ، ویژگیهای فنی سخت افزاری. در مقاله خواهیم فهمید که چگونه می توان صدا را در هدفون روی رایانه افزایش داد ، یک به یک و منابع ذکر شده مشکل را بررسی کنید.

تقویت صدا از طریق تنظیمات استاندارد

اول از همه ، پس از اتصال هدفون ، باید تنظیمات سیستم را بررسی کنید. در ویندوز 10 ، روی نماد بلندگو در سینی کلیک کنید و نوار لغزنده را به سمت راست بکشید تا میزان صدا افزایش یابد. اگر اصلاً صدا وجود ندارد ، باید منبع خروجی را تغییر دهید: بر روی نام دستگاه که در بالای کشویی قرار دارد کلیک کنید ، گزینه خروجی دیگر را از لیست کشویی انتخاب کنید.

اکنون پارامترهای بلندی صدا را که باید قبل از غوطه ور شدن در موضوع بررسی شوند ، پوشانده ایم. بعد ، بیایید از تنظیمات دقیق تر بازدید کنیم:

پس از تکمیل نکته پنجم ، میزان صدا باید به میزان قابل توجهی افزایش یابد. این پارامتر بر اساس ویژگی های گوش انسان تفاوت های ادراکی را از بین می برد.

به روزرسانی درایورها

اگر پیگیری توصیه ها به نتیجه مورد انتظار منجر نشده است ، باید درایور کارت صدا را به روز کنید.آنها ممکن است قدیمی باشند یا مطابق با سخت افزار روی رایانه نصب نشوند. بیایید مراحل را مرحله به مرحله در نظر بگیریم:


اگر صدای خاموش در لپ تاپ حفظ شده است ، دستگاه ها را حذف کنید (عمل در منوی زمینه انتخاب شده است که در مرحله 4 ظاهر می شود). پس از آن ، رایانه را مجدداً راه اندازی کنید - با شروع سیستم ، سخت افزار حذف شده شناسایی می شود و دوباره نرم افزار نصب می شود.

گزینه دیگر جستجوی مستقل و نصب درایورها از وب سایت سازنده است. برای این کار باید به وب سایت Realtek مراجعه کرده و مطابق با نسخه و تلخ ویندوز ، نرم افزار را بارگیری کنید.

توجه داشته باشید

در صورت داشتن سخت افزار از رایانه سازنده دیگر سایت ممکن است سایت متفاوت باشد.

فیلم

نحوه افزایش میزان صدا در رایانه شخصی

برنامه های تقویت صدا

وقتی صدای آرام به دلیل ویژگی های فنی پرونده یا تجهیزات پخش می شود ، راه حل استفاده از برنامه های تقویت کننده ویژه است. بیایید Sound Booster را به عنوان نمونه ببریم. در مواردی که میزان صدا خیلی کم است ، به یک دستیار ضروری تبدیل می شود ، اما در عین حال اطمینان وجود دارد که هدفون یا بلندگوها می توانند صدای بسیار قدرتمندتری را ارائه دهند.

این ابزار قادر به افزایش حجم صدا تا 500٪ در مرورگرها ، پیام رسانهای فوری (اسکایپ ، تلگرام و غیره) ، پخش کننده ها و بازی ها است. سطح صدا با استفاده از کشویی پاپ آپ در سینی سیستم تنظیم می شود. کلیدهای میانبر می تواند به صورت متناوب استفاده شود. در تنظیمات ، می توانید autorun را فعال کنید. با افزایش معقول حجم ، می توان از هرگونه اعوجاج جلوگیری کرد.

از آنجایی که تولید کنندگان لوازم الکترونیکی موبایل به این فکر می روند که کاملاً از جک صوتی 3.5 میلی متری استاندارد رها شوند ، عمیق تر و عمیق تر می شوند ، کاربران همچنین مجبورند دانش و مهارت کاربری خود را در هر آنچه که مربوط به این الکترونیک الکترونیکی است ، عمیق تر کنند.

و جایی برای رفتن نیست. از آنجا که من یک تلفن هوشمند بدون جک کوچک 3.5 میلی متری خریداری کرده ام ، پس به اندازه کافی مهربان باشید تا درک کنید که چگونه یک هدفون بلوتوث ، هدفون های بی سیم یا یک بلندگو خارجی را به آن وصل کنید ، نحوه تنظیم آنها ، پیکربندی و رفع هرگونه اشکال در کارشان.

و هرچه کاربر نسبت به این موضوع کمتر آگاهی داشته باشد ، سوالات بیشتری نیز به همراه خواهد داشت. علاوه بر این ، تقریبا بلافاصله. و اغلب اتفاق می افتد که یک گوشی هوشمند خوب و یک هدفون معقول برای آن وجود دارد ، اما به دلایلی کل اقتصاد نمی خواهد به درستی کار کند (یا همانطور که در بررسی ها درباره آن می نویسند).

به عنوان مثال ، بسیاری از کاربران (یا در همان بررسی ها خوانده اند) می دانند که تقریباً هر هدفون یا هدست بلوتوث دارای کنترلر رسانه ای داخلی ، خاص خود است. اما ، همانطور که نشان می دهد عمل ، همه کاربران نمی دانند و به یاد می آورند که اگر چنین هدفونی به یک دستگاه اندرویدی متصل شوند ، سطح صدا در آنها با میزان صدائی که در تنظیمات صوتی اندروید تنظیم شده است ، تعیین می شود.

به عبارت ساده تر ، اگر حجم هدفون های Bluettoth به وضوح به پارامترهای اعلام شده نرسد ، باید در تنظیمات گوشی هوشمند دلیل آن را جستجو کرد. و اکنون ما به شما خواهیم گفت که چگونه می توان این کار را انجام داد. بنابراین،..

مطلب پیشنهادی: خرید هدست تسکو ارزان 

بلافاصله ، توجه می کنیم که ریشه برای این کار لازم نیست ، فقط به اصطلاح حالت توسعه دهنده مورد نیاز است. که در اندروید 8 (مانند نسخه های قبلی) به شرح زیر روشن است: " تنظیمات "، صفحه را از پایین به پایین حرکت دهید و به بخش بروید" درباره تلفن "، در آن خط پیدا می کنیم" شماره ساخت "، ما روی آن ضربه می زنیم 7 بار ، تا پیام " شما یک توسعه دهنده شدید«.

و اکنون - بیشتر به این نکته:

  • باز کن " تنظیمات "دوباره و به بخش بروید" برای توسعه دهندگان «;
  • صفحه را به پایین " شبکه های "، که در آن گزینه" غیرفعال کردن سطح مطلق حجم "را پیدا کرده و فعال می کنیم (به طور پیش فرض غیرفعال است).

پس از آن می توانید حجم هدفون بلوتوث و میزان صدا در Andrpoid 8 OS را بطور جداگانه تنظیم کنید. یعنی شما می توانید حجم نه تنها در تلفن هوشمند بلکه در هدفون را نیز افزایش دهید ، علاوه بر این ، به طور مستقل. خوب!

چگونگی افزایش صدا در هدفون از جمله سؤالی است که مربوط به کسانی است که معمولاً در حال شنیدن موسیقی و تماشای فیلم در رایانه شخصی بدون بلندگو هستند. با استفاده از تنظیمات خود کامپیوتر می توانید مشکل را حل کنید یا از منابع نرم افزاری دیگری استفاده کنید.

چگونه می توان صدا را در هدفون با استفاده از روش های استاندارد افزایش داد؟

  1. بررسی کنید که در رایانه خود یک اکولایزر دارید ، اگر آن را پیدا کردید - به منوی تنظیمات بروید و میزان صدا را تا حد مورد نیاز خود تنظیم کنید. تنتورها باید ذخیره شوند.
  2. همچنین می توانید از طریق منابع سیستم عامل سعی کنید حجم صدا را افزایش دهید. برای این کار ، به فهرست "شروع" بروید ، در "کنترل صفحه" تب "صدا" را پیدا کنید ، آیکون هدفون را انتخاب کرده و بر روی خط "سطح صدا" کلیک کنید.
  3. اگر اتفاقی برای پخش موسیقی یا تماشای فیلم رخ داده است ، می توانید صدا را در خود پخش کننده تقویت کنید. برای انجام این کار ، نماد مربوطه را پیدا کنید و نوار لغزنده را در امتداد مقیاس به موقعیت مورد نظر خود منتقل کنید.

چگونه دیگر می توانید صدا را در هدفون خود افزایش دهید؟

همچنین می توانید از برنامه های ویژه استفاده کنید. بارگیری آنها از شبکه آسان است ، آنها معمولاً کاملاً رایگان هستند. به عنوان مثال ، ممکن است شما به یک ویرایشگر فایل صوتی نیاز داشته باشید ، برای مثال ، Adobe Audio یا Sony Sound Forge. با کمک آنها می توانید هر آهنگی را پردازش کنید ، کیفیت آن را بهبود بخشید و به ویژه افزایش حجم صدا را انجام دهید. پرونده ویرایش شده باید در رایانه ذخیره شود و مجدداً برای گوش دادن اجرا شود.

از طرف دیگر ، می توانید برنامه MP3Gain را که فقط یک کارکرد دارد ، امتحان کنید - برای افزایش صدای آهنگ. مزیت آن این است که می تواند چندین فایل را به طور همزمان ویرایش کند ، که بسیار مناسب است. استفاده از برنامه بسیار ساده است: فقط آن را از شبکه بارگیری کنید ، آن را روی رایانه خود اجرا کنید ، فایل های لازم را پردازش کرده و آنها را در یک پوشه جداگانه ذخیره کنید.