قطعا این سوال را تا به حال از خود پرسیده اید که چه قابی برای گوشی شما بهتر است؟ پاسخ این سوال را واقعا نمیتوان به صورت منطقی ارائه کرد، زیرا این مورد به خیلی از موارد بستگی داشته که میخواهیم در اینجا به آن ها اشاره کنیم.

در این مقاله قصد داریم با نقد و بررسی تمام جوانب، شما در پایان تصمیم گیری کنید و جواب سوال بهترین نوع قاب برای گوشی چیست را پاسخ دهید. در ادامه به بررسی تمام عوامل خواهیم پرداخت پس تا آخر این آموزش از راهنمای خرید قاب گوشی با ما همراه باشید تا بهترین نتیجه را از انتخاب خرید کیف و کاور گوشی خود داشته باشید.

محافظت شدید یا محافظت عادی کاور گوشی

قطعا تخصصی ترین سوالی که در این زمینه میتوان پرسید، این است تلفن همراه شما نیاز به محافظت خیلی زیاد دارد یا یک محافظت عادی برای شما کافی است. اگر این سوال را امروزه از هر کس بپرسید میگویند یک محافظت عادی میتواند کار آن ها را به صورت کامل راه بیندازد. خب اگر انتخاب شما یک محافظ عادی و متوسط است بهترین گزینه قاب های ژله ای سیلیکونی و طرح دار است. اما اگر محافظت بهتر و مقاوم تری برای گوشی خود میخواهید بهترین انتخاب استفاده از گارد های چرمی و گارد های ضد ضربه است.

گارد گوشی هم میتواند از صفحه نمایش شما محافظت کند

یکی از جوانب جالب این است که قاب ها هم میتوانند از ال سی دی شما محافظت کنند. حتما از خود میپرسید چطور ممکن است. اگر به لبه های اطراف کاور های موبایل خود نگاه کنید میبینید کمی ارتفاع بیشتر از سطح ال سی دی است. این موضوع برای این است که گوشی اگر با سمت ال سی دی و صفحه نمایش به زمین بیفتد برخورد مستقیم با سطح زمین یا جای دیگر نداشته باشد.

سیاه شدن قاب گوشی به چه دلیل است؟

اما وجود قاب های مگنتی باعث شده است یک پوشش سر تا سر از تلفن همراه خود ایجاد کنید. حتی با این کاور آهنربایی هیچ نیازی به استفاده از گلس و محافظ صفحه نمایش شیشه ای ندارید و این یک نکته مثبت برای کسانی است که از گلس های گوشی فراری هستند و میخواهند در منزل و خانه طعم شیرین لمس ال سی دی را بچشند.

رنگ یکی از معیار های اصلی بهترین قاب برای گوشی

خیلی از شما کاربران تلفن همراه، رنگ قاب گوشی را اصلی ترین معیار انتخاب بهترین قاب برای گوشی میدانند که واقعا هم صادقانه باید بگوییم رنگ خیلی در انتخاب تاثیر گذار است.

اگر واقعا در این مرحله قرار گرفتید پیشنهاد بی قید و شرط ما استفاده  از گارد های محافظ سیلیکونی است که با رنگ بندی ها و تنوع رنگی بسیار بسیار بالا طرفداران خاص خود را دارد. همچنین قیمت گارد گوشی سیلیکونی نیز معموا بصرفه است. ما قبلا هم در یکی از مقالات قابدار به مهمترین فواید قاب سیلیکونی اشاره کردیم که میتوانید با مطالعه این موضوع را بهتر قبول کنید.

کیفیت ساخت کیس های محافظت کننده تلفن های همراه

اگر حرف از کیفیت ساخت و فرایند ساخت پیشرفته باشد قطعا نمیتوان کاور ها و گارد های معمولی را به عنوان تاپ ترین و بهترین قاب برای گوشی در نظر گرفت. معمولا کیس های موبایل دارای کیفیت ساخت خوبی هستند اما اگر انتخاب شما در این زمینه بسیار سختگیرانه است پیشنهاد ما به شما استفاده از بهترین برند قاب گوشی های تلفن های همراه است که دو مورد از معروف ترین آن ها ( OtterBox ، Spigen ) میباشد که دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوب و فناوری های پیشرفته برای محافظت از گوشی هستند.

 

جمع بندی ( چه قابی برای گوشی بهتر است؟ )

خب با تمام تفاسیری که در موارد بالا خدمت شما عرض شد، نتیجه ای که میگیریم این است که، هر کس با دلایل منطقی کننده خود یک کاور موبایل را به عنوان بهترین و مطلوب ترین قاب گوشی انتخاب میکند. همه این موضوعات برای این بود که خود شما تصمیم بگیرید چه نیاز و انتظاری از گارد محافظت کننده تلفن همراه خود دارید.