برنامه والپیپر گوشی ، می‌تواند به شما دسترسی به هزاران تصویر پس زمینه را بدهد. بهترین برنامه های والپیپر اندروید و آیفون در این مقاله به شما معرفی می‌شوند تا با نصب و استفاده آن‌ها، از ایجاد فضایی متنوع در گوشی موبایل خود لذت ببرید.

استفاده از برنامه های والپیپر راهی آسان برای گردآوری تصاویر مناسب برای پس زمینه و انتخاب از میان آن‌هاست. با امکانات مناسبی که برنامه های والپیپر اندروید و آیفون در اختیار شما قرار می‌دهند، قادر خواهید بود ازمیان صدها و هزاران تصویر با کیفیت بالا، در کوتاهترین زمان تصویر مورد علاقه خود را پیدا کنید. با ما همراه باشید تا برنامه والپیپر اندروید و آیفون را به شما معرفی کنیم.

برنامه والپیپر اندروید و آیفون - برنامه های والپیپر اندروید و آیفون

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • بهترین برنامه های والپیپر اندروید و آیفون
    • برنامه والپیپر اندروید Vectorify da home
    • برنامه Wallpaper اندروید Wallpapers by Google
    • اپلیکیشن والپیپر اندروید Walli
    • برنامه والپیپر اندروید WalP
    • برنامه والپیپر آیفون Everpix HD Wallpapers
    • برنامه والپیپر اندروید Cool Wallpapers HD
    • برنامه والپیپر اندروید Backgrounds HD
    • اپلیکیشن Wallpaper اندروید Tapet
    • برنامه تصویر پس زمینه گوشی آیفون WLPPR
    • برنامه والپیپر Live Wallpapers for Me

بهترین برنامه‌های والپیپر اندروید و آیفون


تغییر تصویر پس‌زمینه یا والپیپر روی گوشی تلفن همراه از کارهای ساده ‌ای است که می‌تواند حس و حالی متفاوت را در استفاده از گوشی موبایلتان برای شما به ارمغان آورد. دیدن یک تصویر روی پس‌زمینه بعد از مدتی کسل‌کننده می‌شود اما اگر عکس‌های عالی برای انتخاب به‌عنوان والپیپر ندارید، بهترین کار استفاده از برنامه های Wallpaper است که به این منظور معرفی شده‌اند. در ادامه ده مورد از بهترین برنامه های والپیپر اندروید و iOS را معرفی می‌کنیم.

 

برنامه والپیپر اندروید Vectorify da home

برنامه والپیپر اندروید

همچنین مشاهده کنید:

این برنامه‌ از اپلیکیشن‌های منحصربفرد در ارائه تصاویر والپیپر با نصب و استفاده کاملاً رایگان است. این اپلیکیشن از گرافیک برداری برای ارائه تصاویر پس‌زمینه باکیفیت و رنگارنگ استفاده می‌کند. برای استفاده از آن کافی است یک استایل و طیف رنگی در این برنامه انتخاب کنید تا تصاویری مورد پسند شما را ارائه کند. تصاویر ارائه شده دارای رزولوشن بالا و طراحی‌های جالبی هستند و از آنجا که انتخاب تصویر روندی بسیار راحت داشته و امکان سفارشی کردن تصاویر برایتان وجود دارد، به احتمال خیلی زیاد این اپلیکیشن قادر است رضایت شما را به‌خوبی جلب کند.

لینک دانلود در Google Play

 

برنامه Wallpaper اندروید Wallpapers by Google

برنامه Wallpaper اندروید Wallpapers by Google

این برنامه نیز رایگان ارائه شده و کلکسیونی کوچک اما بسیار خوب از تصاویر والپیپر را درون خود دارد. از ویژگی‌های منحصربفرد این برنامه امکان تفکیک تصاویر برای استفاده به عنوان والپیپر یعنی پس‌زمینه گوشی موبایل و یا تصاویر قفل صفحه است. همچنین امکان تنظیم برنامه برای انتخاب روزانه تصاویر نیز وجود دارد تا هر روز تصویر جدیدی در پس‌زمینه گوشی موبایل خود داشته باشید. هرچند این برنامه باگ‌هایی نیز دارد یا مجموعه تصاویر آن نسبتاً کوچک است؛ اما از مزایای آن تصاویری با کیفیت بسیار بالاست. همانطور که گفته شد این برنامه Wallpaper کاملا رایگان است و در استفاده از آن، با پرداخت درون‌برنامه‌ای یا تبلیغات مواجه نخواهید شد.

لینک دانلود در Google Play

 

اپلیکیشن والپیپر اندروید Walli

بهترین برنامه های والپیپر اندروید

این برنامه نیز از دیگر اپلیکیشن‌های عالی در ارائه تصاویر والپیپر از هنرمندان مختلف است. با استفاده از آن، انواع مختلف تصاویر پس‌زمینه را می‌توانید انتخاب کنید. برخی از پرطرفدارترین انواع تصاویر شامل نوشته‌های مختلف به عنوان تصویر والپیپر، تصاویر انتزاعی، تم‌های فانتزی و تصویر افراد است. محیط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده و دارای دسته‌بندی‌های مختلف برای جستجوی تصویر دلخواه شماست. علاوه بر این، برنامه کاربردی و الهام‌بخش برای هنرمندانی می‌تواند باشد که دنبال ارتقا و بهبود کیفی کارهای هنری خود هستند. در این اپلیکیشن طرح‌هایی نو را می‌توانید پیدا کنید که نظیر آن‌ها را کمتر در جایی دیده‌اید. این اپلیکیشن قابل استفاده با پرداخت درون‌برنامه‎‌ای است که برای حمایت از هنرمندان در نظر گرفته شده است.

لینک دانلود در Google Play

 

برنامه والپیپر اندروید WalP

برنامه والپیپر WalP

WalP از اپلیکیشن‌های رایگان در زمینه ارائه تصاویر والپیپر است که استفاده از آن گاهی شامل تماشای تبلیغات نیز می‌شود. این برنامه، اپلیکیشن جالبی است که انواع تصاویر مناسب والپیپر را از مجموعه‌های مختلف گردآوری کرده است. کالکشنی از سامسونگ، سونی و حدود 24 مجموعه دیگر در این برنامه موجود است. بعد از نصب به راحتی می‌توانید در آن جستجو کرده و والپیپیر دلخواه خود را برای گوشی انتخاب کنید. خود برنامه دارای تم تاریک و روشن است که هنگام استفاده از آن می‌توانید یکی از این دو را انتخاب کنید. همچنین هنگام انتخاب تصویر برای والپیپر، گزینه‌های متنوعی در اختیار دارید. از جمله فیلتر تاری تصویر، فیلتر اشباع، روشن کردن اعلان برای تصاویر والپیپر جدید و عوض کردن روزانه والپیپر بصورت خودکار. این اپلیکیشن در تست‌هایی که از آن صورت گرفته موفق عمل کرده و به نظر می‌رسد استفاده از این اپلیکیشن برای انتخاب تصاویر مناسب والپیپر بسیار مفید است.

لینک دانلود در Google Play

 

برنامه والپیپر آیفون Everpix HD Wallpapers

برنامه والپیپر 4k

این اپلیکیشن رایگان برای سیستم عامل iOS طراحی شده و طیف گسترده‌ای از تصاویر در همه دسته‌‌بندی‌ها و همه سلایق را پوشش می‌دهد. از تصاویر ورزشی و انواع خودروهای پرطرفدار گرفته تا تصاویر گل‌ها و طبیعت و حتی مد و فشن. در این اپلیکیشن تصاویر بهینه بسیاری موجود است که قابل استفاده بر روی آیفون، آیپاد یا اپل واچ شما هستند.

لینک دانلود در App Store

 

برنامه والپیپر اندروید Cool Wallpapers HD

برنامه تصویر زمینه گوشیاین اپلیکیشن رایگان با مجموعه بسیار بزرگی از تصاویر و امکان جستجوی راحت برای پیدا کردن تصویر دلخواه، از محبوب‌ترین برنامه های والپیپر است. هزاران تصویر در کلکسیون این برنامه موجود است که هر روز نیز به تعداد آن‌ها اضافه شده و برنامه با تصاویر جدید آپدیت می‌شود. کار با این برنامه و جستجوی تصاویر در آن به حدی آسان است که با استفاده از آن خیلی راحت و سریع می‌توانید والپیپر گوشی خود را انتخاب کنید. کاربران این برنامه امتیاز 4.8 را از 5 برای آن در نظر گرفته‌اند. از دیگر مزایای استفاده از این برنامه ارائه تصاویر با کیفیت HD و در دسته‌بندی‌های مختلف و همچنین رایگان بودن آن بدون پرداخت درون‌برنامه‌ای است.

لینک دانلود در Google Play

 

برنامه والپیپر اندروید Backgrounds HD

بهترین برنامه والپیپر اندروید

اپلیکیشن Backgrounds HD یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین برنامه‌های ارائه شده برای انتخاب تصویر والپیپر است که با وجود معرفی ده‌ها برنامه دیگر بعد از آن، همچنان مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گرفته و رضایت آن‌ها را جلب کرده است. صدها تصویر با رزولوشن بالا در این اپلیکیشن موجود است که انتخاب را برای شما راحت می‌کند. آپدیت این برنامه به‌طور روزانه صورت گرفته و امکان جستجوی تصویر با استفاده از دسته‌بندی‌های مختلف وجود دارد. برخلاف بسیاری از برنامه های والپیپر دیگر، این اپلیکیش ساختار سازمان‌یافته‌ای دارد که به کاربر امکان می‌دهد در طول زمان بسیار کوتاهی تصویر دلخواه خود را پیدا کند. همانطور که گفته شد تصاویر موجود در آرشیو این اپلیکیشن بسیار باکیفیت بوده و هر‌یک از آن‌ها به‌دقت توسط ارائه‌دهندگان آن مورد بررسی قرار گرفته‌اند تا در نهایت مجموعه‌ای بی‌نظیر به کاربران ارائه شود. به‌علاوه، تعداد برنامه‌هایی که در آن‌ها امکان به اشتراک‌گذاری تصاویر والپیپر فراهم باشد زیاد نیست و این از جمله قابلیت‌هایی است که اپلیکیشن Backgrounds HD را از دیگر برنامه های والپیپر متمایز کرده است. این اپلیکیشن بصورت کاملا رایگان قابل نصب و استفاده است.

لینک دانلود در Google Play

 

اپلیکیشن Wallpaper اندروید Tapet

نرم افزار والپیپر اندروید

با وجود اینکه این برنامه اخیراً معرفی شده، اما در مدت زمان کوتاهی توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. وجه تمایز این اپلیکیشن با سایر برنامه‌ها در این است که Tapet به جای استفاده از یک مجموعه از پیش تعیین شده و انتخاب تصویر از میان آن‌ها، تصویر والپیپر منحصربه‌فرد شما را براساس الگوی انتخابی و طبق نظر و سلیقه خودتان در هر طیف رنگی که بخواهید، آماده می‌کند. تصویر پس‌زمینه تهیه شده توسط این برنامه به تناسب رزولوشن تصویر روی صفحه موبایل‌تان تعیین شده و با آن همخوانی دارد. الگوهای جدید با افکت‌های متناسب در نسخه جدید ارائه شده از این برنامه موجود است. نکته‌ای که وجود دارد این است که برنامه به صورت رایگان قابل نصب است؛ اما برای استفاده از برخی امکانات آن پرداخت درون‌برنامه‌ای ضروری است.

لینک دانلود در Google Play

 

برنامه تصویر پس زمینه گوشی آیفون WLPPR

برنامه تصویر پس زمینه گوشی آیفون WLPPR

تصاویر متنوع موجود در این برنامه مرتبط با کهکشان‌ها و نجوم، زیبایی سیاره‌ای را که در آن ساکنیم به ما یادآوری می‌کند. این اپلیکیشن مجموعه‌ای از تصاویر پس‌زمینه با کیفیت HD بوده و هریک شامل اطلاعاتی در معرفی آنچه که نشان می‌دهند همراه با منابع علمی مرتبط، در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

لینک دانلود در App Store

 

برنامه والپیپر Live Wallpapers for Me

برنامه تصویر زمینه گوشی آیفون

همانطور که احتمالاً از نام این برنامه حدس زده‌اید، با استفاده از این اپلیکیشن، تصاویر متحرک برای انتخاب به‌عنوان والپیپر در اختیار شما قرار می‌گیرند؛ اما برای استفاده از امکانات کامل این برنامه و دیدن تصاویر متحرک انتخاب شده لازم است این اپلیکیشن روی گوشی آیفون نصب شود. دسته‌بندی‌های مختلفی نظیر تصاویر علمی-تخیلی، تصاویر ورزشی و تصاویری از طبیعت به صورت جداگانه در کلکسیون تصاویر این اپلیکیشن قرار داده شده تا به‌راحتی از میان آن‌ها بتوانید تصویر دلخواه خود را انتخاب کنید.

لینک دانلود در App Store

در این مقاله به بررسی ده مورد از بهترین برنامه های والپیپر برای اندروید و iOS پرداختیم. اکثر برنامه‏‌های معرفی شده رایگان بوده و برای نصب و استفاده از آن‌ها نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست. با نصب این اپلیکیشن‌ها حال و هوایی متنوع و جدید را در استفاده از گوشی تلفن همراه خود تجربه کنید. شما می‌توانید تجارب خود در استفاده از این 10 برنامه Wallpaper را در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.