نرم افزارهای مدیریت اپلیکیشن اندروید امکاناتی مانند نصب، پاک کردن و انتقال اپلیکیشن دارند. این برنامه‌ها امکان مدیریت بیشتر حافظه و مصرف باتری را برای کاربران فراهم می‌کنند. برای آشنایی بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

android phone/نرم افزار مدیریت آپدیت برنامه ها

داشتن یک گوشی هوشمند و در عین حال زمان مناسب، کاربران موبایل را وسوسه خواهد کرد تا اپلیکیشن‌ها، بازی، کتاب‌‌ها، نرم افزارهای پخش موسیقی مختلف و متنوعی را بر روی گوشی خود نصب کنند. درواقع برخی از اپلیکیشن‌های موبایل چنان پرزرق‌وبرق طراحی شده‌اند که برخی کاربران به کل، میزان انرژی که از باتری گوشی مصرف خواهد شد را فراموش می‌کنند. درواقع زمانی که برنامه‌های زیادی بر روی گوشی نصب باشد، احتمالا برخی از آن‌ها از اینترنت استفاده می‌کنند و همچنین می‌بایست آنلاین باشند.

 

اگر از کاربران سیستم عامل اندروید باشید، نرم افزار مدیریت اپلیکیشن اندروید به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید گوشی اندرویدی خود و برنامه‌هایی که بر روی آن نصب شده است را مدیریت کنید. درواقع این نوع از برنامه‌ها می‌توانند جزئیات مربوط به برنامه‌‌های نصب شده بر روی گوشی را نشان دهند. همچنین در اپلیکیشن مدیریت اندروید می‌توانید گزارشی از برنامه‌هایی که بیشتر استفاده می‌کنید و همین‌طور برنامه‌های بلااستفاده را نیز مشاهده کنید. حالا با ما همراه باشید تا بهترین نرم افزارهای مدیریت اپلیکیشن برای اندروید را به شما معرفی کنیم.

ببینید و بخرید : {باخرید کیف و کاور گوشی مناسب از موبایل خود محافظت کنید}

 

اپلیکیشن مدیریت AppMonster Free Backup Restore

مدیریت اپلیکیشن اندروید

اپلیکیشن AppMonster Free Backup Restore یک برنامه مدیریتی مخصوص گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. با کمک این برنامه می‌توانید به جستجوی اپلیکیشن خاصی در گوشی خود بپردازید. همچنین مرتب‌سازی براساس نام، اندازه، تاریخ نصب شده از دیگر امکانات این برنامه محسوب می‌شوند. علاوه بر این، انتقال برنامه‌ها از حافظه داخلی گوشی به SD کارت و بک‌آپ‌گیری از اپلیکیشن‌ها و بازگردانی بک‌آپ یا به اشتراک‌گذاری بک‌آپ‌ها بدون نیاز به وای فای از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن مدیریت AppMonster Free Backup Restore است. در صورت تمایل برای دانلود نرم افزار مدیریت نصب برنامه اندروید AppMonster Free Backup Restore، می‌توانید آن را از گوگل پلی استور به این آدرس دانلود کنید.

 

رم افزار مدیریت برنامه ها AppMgr III App 2 SD

نرم افزار مدیریت برنامه ها AppMgr III (App 2 SD)

برنامه AppMgr که با نام App 2 SD نیز شناخته می‌شود، یکی از برنامه‌های جالب در زمینه مدیریت اپلیکیشن اندروید است. امکان انتقال فایل‌ها و برنامه‌ها از حافظه داخلی به حافظه SD کارت، مخفی کردن برخی از برنامه‌ها از فهرستی که در نمایشگر ظاهر می‌شوند و همچنین مسدود کردن برخی از برنامه‌ها برای افزایش سرعت گوشی، از دیگر امکانات نرم افزار مدیریت اپلیکیشن App 2 SD محسوب می‌شوند. علاوه بر این خوب است بدانید که این برنامه به شما امکان خواهد داد تا بتوانید برنامه‌های گوشی خود را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید و برنامه‌های بلااستفاده را هم پاک کنید؛ درنتیجه فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی در اختیار خواهید داشت. برای دانلود این برنامه نیز می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

 

نرم افزار مدیریت اپلیکیشن Apk Manager

نرم افزار مدیریت اپلیکیشن Apk Manager

دیگر نرم افزاری که در این فهرست قرار است به شما معرفی کنیم، برنامه APK منیجر است. این برنامه مدیریت اپلیکیشن، برنامه‌ای با رابط کاربری ساده و آسان است. می‌توانید به سرعت با آن کار کنید و بدون اینکه تبلیغی مزاحم شما باشد، کار خود را با این برنامه رایگان انجام دهید؛ اما به یاد داشته باشید که این برنامه کم‌حجم، قابلیت‌هایی مانند پاک کردن حافظه پنهان، مرتب‌سازی برنامه‌ها و مواردی از این دست را ندارد. برای دانلود این برنامه می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

نرم افزار مدیریت اپلیکیشن App2SD &App Manager-Save Space

نرم افزار مدیریت اپلیکیشن App2SD &App Manager-Save Space

برنامه App2SD &App Manager-Save Space در گوشی موبایل قادر است تا فهرستی از برنامه‌های نصب شده بر روی گوشی را به شما نشان دهد. همچنین اطلاعات دقیق در مورد هر برنامه و همین‌طور امکان انتقال آن به SD کارت، از دیگر امکانات این برنامه محبوب محسوب می‌شوند. همچنین می‌توانید به کمک این برنامه فهرست برنامه‌هایی را که به ندرت از آن‌ها استفاده می‌کنید را هم مشاهده کنید و از این طریق نسبت به پاک کردن آن‌ها اقدام کنید و فضای ذخیره‌سازی خود را هم افزایش دهید.

علاوه بر این پاک کردن حافظه پنهان، داده‌های برنامه و متوقف کردن برنامه‌ها از امکانات دیگر اپلیکیشن یاد شده هستند. همچنین شما به کمک این برنامه می‌توانید در صورت تمایل اپلیکیشن‌هایی را که دوست دارید با دوستانتان به اشتراک بگذارید. برای دانلود نرم افزار مدیریت نصب برنامه اندروید App2SD &App Manager-Save Space نیز می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

 

سخن پایانی


با توجه به اینکه در این مطلب نمونه‌هایی از مدیریت اپلیکیشن اندروید را به شما معرفی کردیم، گفتیم که مدیریت اپلیکیشن‌ها نیز از تنظیمات اندروید و همچنین از طریق کامپیوتر شخصی میسر است. خوب است بدانید که برخی از برنامه‌های شخص ثالث برای این کار ممکن است یک سری امکانات بیشتر در این زمینه داشته باشند. با همه این‌ها آیا شما هم سعی می‌کنید برنامه‌های گوشی اندروید خود را مدیریت کنید و بر میزان حافظه و باتری مصرفی نظارت داشته باشید؟ اگر جواب شما مثبت است، چه راهی را انتخاب می‌کنید؟ اگر هم راه‌هایی را می‌شناسید که در این مطلب به آن‌ها اشاره نشده است، خوشحال خواهیم شد در بخش دیدگاه‌ها آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

منبع: پلازامگ