بازی اندروید دیتا دار - بازی دیتا دار اندروید - بازی اندروید دیتادار

بازی های کامپیوتری و بازی هایی که در دستگاه های اندروید اجرا می شود همیشه طرفداران زیادی داشته و با تنوع و جذاب شدن روز افزون این بازی طیف گسترده ای از کاربران علاقمند را به سوی خود جذب می کند.امروزه برخی از بازی هایی که در بازار وجود دارد ، دارای دیتا هستند. دیتا یک قسمت مهم بازی است که نصب آن برای استفاده از تمام قابلیت ها ، اجرای کامل و بدون ایراد بازی ضروری است. اغلب نرم افزار هایی که حجم زیاد و گرافیک قدرتمندی دارند دارای دینا هستند.

 

 

بازی اندروید دیتا دار چیست؟ 

بازی های کامپیوتری و بازی هایی که در دستگاه های اندروید اجرا می شود همیشه طرفداران زیادی داشته و با تنوع و جذاب شدن روز افزون این بازی طیف گسترده ای از کاربران علاقمند را به سوی خود جذب می کند.امروزه برخی از بازی هایی که در بازار وجود دارد ، دارای دیتا هستند. دیتا یک قسمت مهم بازی است که نصب آن برای استفاده از تمام قابلیت ها ، اجرای کامل و بدون ایراد بازی ضروری است. اغلب نرم افزار هایی که حجم زیاد و گرافیک قدرتمندی دارند دارای دینا هستند.

 

با وجود پیشرفت‌های سخت افزاری گوشی‌ها، بازی‌های حجیم در یک بازه زمانی چند ساله محبوبیت گذشته خود را از دست دادند و به خاطر ریسک بالایی که ساخت این عناوین داشتند و البته همچنان هم دارند، توسعه دهندگان بیشتر وقت‌شان را روی بازی‌های ساده و کم‌حجم‌تر گذاشتند. اما در این یکی دو سال همه چیز نسبت به مسئله بازی دیتا دار تغییر کرده است.

به لطف محبوبیت زیادی که پورت‌های معروف روی گوشی پیدا کرده‌اند این روزها هم تعداد بازی‌های حجیم بیشتر شده و هم بازی‌های بیشتری را می‌بینیم که توانایی‌های موبایل را به چالش می‌کشند. عناوینی که حتی حجم آن‌ها به ۸ گیگابایت و بیشتر نیز می‌رسد. در این مطلب به سراغ همین عناوین رفته‌ایم و اگر به دنبال بازی دیتا دار اندروید و iOS هستید، مطلب پیش رو را از دست دهید.

 

آموزش نصب بازی اندروید دیتا دار :

در این بخش از مقاله میخواهیم به آموزش نصب بازی های دیتا دار در اندروید بپردازیم.

  • برای انجام این کار به یک نرم افزار rar و یک فایل منیجر نیاز داریم .توصیه من نرم افزار ES File Explorer است.
  • از فایل منیجر خود فایل نصبی بازی مورد نظرتان را پیدا و نصب کنید.
  • سپس فایل دیتای بازی که دانلود کرده اید با نرم افزار rar باز کنید. فولدر دیتای بازی را انتخاب کنید و گزینه استخراج پرونده ها را بزنید و روی دکمه مسیر کلیک کنید ، فولدر Android را باز کنید.

نصب بازی اندروید دیتا دار - بازی دیتا دار اندروید - بازی اندروید دیتادار

 

  • فایل دیتا دو پسوند می تواند داشته باشد یا .obb است یا پسوندهای دیگری دارد اگر پسوند .obb داشت ، فولدر obb را مسیردهی کنید و چنانچه دیتا بود در فولدر  Data آن را مسیردهی کرده و به پنجره قبلی باز گشته و دکمه تایید را بزنید و منتظر بمانید تا استخراج آن تکمیل شود.

بازی اندروید دیتا دار - نصب بازی دیتا دار اندروید - بازی اندروید دیتادار

 

نکات :

1. بهتر است دیتا را در حافظه اصلی گوشی مسیر دهی کنید زیرا دیتای برخی بازی ها در حافظه جانبی (SD CARD) شناسایی نمی شوند.

2. بازی های شرکت Gameloft در همان پوشه Gameloft مسیر دهی می شوند و نباید در فولدر Android که در بالا گفته شد مسیردهی انجام شود.

کار تمام است و شما موفق به نصب بازی دیتا دار شده اید .

 

معرفی 5 تا از بهترین بازی دیتا دار اندروید :

  • بازی دیتا دار اندروید  Sniper Strike : Special Ops 

بازی اندروید دیتا دار - بازی دیتا دار اندروید - بازی اندروید دیتادار special ops

 

بازی اندروید دیتادار Sniper Strike : Special Ops یکی از بازی‌های زیبا و جذاب در سبک بازی‌های اکشن و آنلاین است که با گرافیک فوق العاده و طراحی چشم‌نواز نظر هر گیمری را به خود جلب می‌کند. این بازی محصول استودیو بازی سازی Mobile Gaming Studios است که برای سیستم‌های عامل اندروید به بازار عرضه شده است. در این بازی باید ماموریت‌هایی که به شما داده می‌شود را انجام دهید تا در بازی پیشروی داشته باشید.

در این بازی شما در نقش کاراکتری به نام جکسون قرار دارید که باید با کمک نیروهای خود به نبرد با دشمنان و پیروزی در جنگ‌ها بپردازید. ماموریت‌ها در این بازی متفاوت است به طور مثال، در مرحله اول باید با استفاده از تفنگ تک تیراندازی خود اهداف را از درون هلیکوپتر نشانه بگیرید. این بازی با بهره‌مندی از گرافیک بالا و خارق العاده به سرعت نظر هر بازیکنی را به خود جلب می‌کند. از جمله سایر ویژگی‌های منحصر به فرد این بازی می‌توان به صداگذاری مهیج و عالی آن اشاره کرد که در بدو ورود بازیکن را میخکوب می‌کند. 

 

  • بازی دیتا دار اندروید Assassin’s Creed

بازی اندروید دیتا دار - بازی دیتا دار اندروید - بازی اندروید دیتادار assassin creed

بازی اندروید دیتا دار Assassin’s Creed یکی از بازی‌های زیبا و جذاب در سبک بازی‌های آنلاین و اکشن است که با گرافیک فوق العاده و طراحی چشم‌نواز نظر هر گیمری را به خود جلب می‌کند. این بازی محصول استودیو بازی سازی Ubisoft  است که پیش از این با بازی‌‌های محبوب و پرطرفداری نظیر Far Cry به شهرت رسیده برای سیستم‌های عامل اندروید به بازار عرضه شده است. در این بازی مهیج شما باید گروه برادری و اساسین‌ها را تشکیل داده و آن را مدیریت کنید. در این بازی می‌توانید کنترل قلعه‌ها و انجام ماموریت‌های مخیانه بر ضد تمپلارها را به دست بگیرید.

داستان این بازی آنلاین و آرکید در اسپانیای قرن پانزدهم رخ می‌دهد. جایی که تفتیش عقاید مذهبی از طرف کلیسا در اوج خود است و شما باید ماموریت‌های مختلفی را انجام دهید که در نحوه تشکیل گروه برادری‌تان تاثیر زیادی خواهد داشت. در این بازی زیبا بیش از 40 شخصیت قابل بازی وجود دارد که از بین آن‌ها می‌توانید یکی را انتخاب کنید. همچنینی بیش از 20 کاراکتر قفل در این بازی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را در طی بازی باز کنید. این شخصیت‌ها با پیدا کردن قطعات DNA در قسمت داستانی بازی یا با انجام ماموریت‌هایی قابل باز شدن هستند. 

 

  • بازی دیتا دار اندروید Lords Mobile

بازی اندروید دیتا دار - بازی دیتا دار اندروید - بازی اندروید دیتادار lords mobile

 

بازی اندروید دیتا دار Lords Mobile یکی از بازی‌های زیبا و جذاب در سبک بازی‌های استراتژیک و آنلاین است که با گرافیک فوق العاده و طراحی چشم‌نواز نظر هر گیمری را به خود جلب می‌کند. این بازی محصول استودیو بازی سازی IGG است که پیش از این با بازی‌ محبوب و پرطرفدار Castle Clash به شهرت رسیده برای سیستم‌های عامل اندروید به بازار عرضه شده است. در این بازی مهیج شما باید امپراتوری خود را تشکیل داده و با نبرد با دشمنان اموال آن‌ها را به غارت ببرید. در این بازی باید با بهره گیری از هیروهای مختلف و نیروی نظامی و استفاده از هوش استراتژیک خود نبردها را برده تا منابع بیشتری در اختیار بگیرید.

این بازی آنلاین و چند نفره  دارای صداگذاری زیبا و مهیج، گرافیک HD و کم نظیر و طراحی چشم‌نواز انیمیشن‌ها که نظر هر بازیکنی را به محض ورود به بازی جلب خواهد کرد. وجود دیتا در این بازی گرافیک زیبا  خارق العاده آن را تضمین کرده و مطمئناً از دانلود آن پشیمان نخواهید شد.

  • بازی دیتا دار اندروید Gorogoa

بازی اندروید دیتا دار - بازی دیتا دار اندروید - بازی اندروید دیتادار gorogoa

بازی اندروید دیتا دار Gorogoa یکی از بازی‌های زیبا و جذاب در سبک بازی‌های معمایی و ماجراجویی است که با گرافیک فوق العاده و طراحی چشم‌نواز نظر هر گیمری را به خود جلب می‌کند. این بازی محصول استودیو بازی سازی Annapurna Interactive است که برای سیستم‌های عامل اندروید به بازار عرضه شده است. در این بازی مهیج شما باید پنج گوی رنگی را از مناطق مختلف به دست آورید.

داستان این بازی چندان هم ساده و یک خطی نیست. از ابتدای بازی فضای خاص و نحوه روایت منحصر به فرد داستان بی‌شک نظر بازیکنان را به خود جلب خواهد کرد. در این بازی ده‌ها معما و پازل منحصر به فرد و خاص در مقابل شما قرار خواهد داشت که باید هر کدام را پشت سر بگذارید تا بتوانید بازی را به اتمام برسانید. 

  • بازی دیتا دار اندروید  World War Heroes 

بازی اندروید دیتا دار - بازی دیتا دار اندروید - بازی اندروید دیتادار World War Heroes 

بازی World War Heroes یکی از بازی‌های زیبا و جذاب در سبک بازی‌های اکشن و تیراندازی است که با گرافیک فوق العاده و طراحی چشم‌نواز نظر هر گیمری را به خود جلب می‌کند. این بازی محصول استودیو بازی سازی Azur Interactive Games است که برای سیستم‌های عامل اندروید به بازار عرضه شده است. در این بازی مهیج شما در میدان نبرد جنگ جهانی دوم وارد شده وبا سایر کاربران دیگر در سراسر جهان به رقابت خواهید پرداخت .

در این بازی آنلاین و چند نفره نقشه‌های متفاوت وجود دارد و می‌توانید با استفاده از اسلحه‌های مختلفی که درون بازی وجود دارد به نبرد با سیار بازیکنان بپردازید. لازم به ذکر است که برای اجرای این بازی نیاز به VPN و اینترنت دارید.

 

شما تابحال بازی اندروید دیتادار را نصب کرده اید؟ فرق بازی اندروید دیتادار با بازی اندروید معمولی را متوجه شدید؟