galaxy-watch/ نرم افزار گلکسی واچ

همیشه برنامه‌های یک گجت، کاربردی بودن آن را بیشتر نشان می‌دهند. گلکسی واچ نیز یکی از گجت های پوشیدنی معروف است. اگر می‌خواهید با بهترین برنامه های گلکسی واچ آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید.


ساعت هوشمند ساموسنگ گلکسی واچ از آن دست گجت‌های پرطرفداری محسوب می‌شود که با داشتن اپلیکیشن‌های سودمند به وسیله‌ای کاربردی تبدیل شده است. درواقع اپلیکیشن‌ها در دستگاه‌های هوشمند باعث خواهند شد تا انجام برخی از کارها برایمان راحت‌تر باشد و نصب آن‌ها قابلیت‌های جدیدی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. اگر خیلی با برنامه های گلکسی واچ آشنایی ندارید، ما در ادامه قرار است تعدادی از بهترین اپلیکیشن های گلکسی واچ را به شما معرفی کنیم.

 

 


معرفی برنامه های گلکسی واچ


 

چه صاحب یک گلکسی واچ باشید یا گلکسی واچ اکتیو 2 را در اختیار داشته باشید، خوب است بدانید که سامسونگ برنامه‌های خوبی برای این گجت‌های هوشمند در نظر گرفته و در تلاش برای بهبودشان نیز است. علاوه بر این برنامه‌هایی مانند واتساپ یا تلگرام برای ساعت هوشمند نیز در این گجت‌ها قابل نصب هستند.

با توجه به تنوع زیاد برنامه های گلکسی واچ ما در اینجا معروف‌ترینشان در زمینه موسیقی، تناسب اندام و غیره را معرفی کرده‌ایم. برای نصب این دست از برنامه‌ها شما می‌توانید اپلیکیشن Galaxy Wearable را بر روی گوشی خود نصب کنید و از طریق آن برنامه‌های روی گلکسی واچ را مدیریت کنید.

 

 

برنامه اسپاتیفای (Spotify)

دانلود برنامه های گلکسی واچ/ spotify

هیچ برنامه‌ای در بین برنامه های گلکسی واچ بهتر از اسپاتیفای نیست. درواقع اولین شرکتی که اپلیکیشنش را به دستگاه هوشمند سامسونگ ارائه کرد همین اسپاتیفای بود. با کمک این برنامه کاربران می‌توانند موسیقی‌های دلخواه خود را در هر زمان که بخواهند متناسب با علایقشان پخش کنند. در ضمن گلکسی واچ در زمان آفلاین بودن نیز از این برنامه پشتیبانی می‌کند.

درواقع حتی اگر امکان تترینگ با یک گوشی هوشمند هم وجود نداشته باشد، کاربران از موزیک‌های مورد علاقه خود در زمان کار یا حین حرکت بهره‌مند خواهند بود. این ویژگی نشان می‌دهد که در استفاده از آن لازم نیست که کاربران حتما گوشی هوشمند خود را به همراه داشته باشند. برای فعال کردن اسپاتیفای نیز در ساعت هوشمند سامسونگ لازم است اپلیکیشن Galaxy Wearable را اجرا کرده و از بخش Galaxy Store عبارت Spotify را جستجو کرده و نسبت به نصب آن اقدام کنید.

 

سامسونگ اینترنت (Samsung Internet)

یکی دیگر از بهترین برنامه های گلکسی واچ برنامه سامسونگ اینترنت است که به عنوان مرورگر در این گجت می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. اما این بدین معنی نیست که گلکسی واچ وسیله‌ای ایده‌آل برای مرور وب خواهد بود؛ بلکه در زمان‌هایی که نیاز ضروری به اینترنت و مشاهده یک صفحه وجود دارد، کاربردی است. این اپلیکیشن به صورت پیش فرض بر روی گلکسی واچ نصب شده است.

samsung-internet/ برنامه های کاربردی گلکسی واچ

 

برنامه Camera One

برنامه Camera One یکی دیگر از بهترین برنامه های گلکسی واچ سامسونگ است که از طریق آن شما می‌توانید، برنامه دوربین گوشی خود را از طریق ساعت هوشمند خود کنترل کنید. این برنامه پیش نمایشی زنده از برنامه دوربین گوشی با همه امکاناتی که دارد را به کاربر در ساعت هوشمند نشان می‌دهد. با این حساب می‌توانیم اشاره کنیم که ضبط عکس، فیلم، بزرگنمایی و همچنین تایمر از ویژگی‌های قابل پشتیبانی آن است. حالا با این کار لازم نیست در زمان عکس گرفتن برنامه دوربین را از گوشی خود باز کنید؛ همین که Camera One را بر روی ساعت هوشمند خود اجرا کنید، می‌توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. {باخرید کاور گوشی مناسب از موبایل خود محافظت کنید}

 

برنامه Voice Memo

voice-memo / نرم افزار گلکسی واچ

برنامه Voice Memo سامسونگ این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوانید یادداشت‌های صوتی هنگام پرواز داشته باشید. درواقع از آنجا که ساعت‌های هوشمند به میکروفون مجهز هستند، بنابراین این امکان از طریق برنامه یاد شده میسر خواهد بود. علاوه بر این اندکی فضای داخلی هم در ساعت برای ذخیره چنین فایل‌‎هایی در نظر گرفته شده است. پس می‌توانید زمانی که گوشی خود را در اختیار ندارید هم از آن استفاده کنید و بعد زمانی که اتصال گوشی هوشمند شما با ساعت برقرار شد، فایل‌ها را به گوشی انتقال دهید.

 

برنامه Find My Car

find-my-car/ نرم افزار گلکسی واچ

اپلیکیشن Find My Car برنامه‌ای جمع و جور اما در عین حال بسیار کاربردی است. می‌توانید از این اپلیکیشن برای زمان‌هایی که محل پارک خودروی خود را فراموش کرده‌اید استفاده کنید. این اپلیکیشن از طریق GPS داخلی گلکسی واچ کار می‌کند و میزان فاصله شما را با خودرو نشان خواهد داد. در نتیجه می‌توانید در محل‌هایی که نا آشنا است، از آن استفاده کرده و به راحتی ماشین خود را پیدا کنید.

 

برنامه SmartThings

smartthins/ اپلیکیشن های گلکسی واچ

 

امروزه میزان هوشمندی وسایل خانه رو به افزایش است و غول‌های فناوری پلتفرم‌های خاصی برای مدیریت این دستگاه‌ها مانند ساعت‌های هوشمند را فراهم می‌کنند. یکی از این پلتفرم‌های خانه هوشمند سامسونگ SmartThings است که برنامه مخصوص آن برای گجت‌های ساعت پوشیدنی نیز در دسترس است و با این حساب به کمک این اپلیکیشن از طریق ساعت هوشمند خود می‌توانید وسایل تحت کنترل را مدیریت کنید. فرقی نمی‌کند که به چه میزان از خانه فاصله دارید؛ چراکه امروزه اینترنت اشیا این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید بر روی وسایل خانه نظارت داشته باشید و بدون نگرانی به سفر بروید.

 

اپلیکیشن Wrist Flashlight

wrist-flashlight/ برنامه های کاربردی گلکسی واچ

این برنامه یکی از کاربردی ترین و بهترین برنامه های گلکسی واچ است. مکانیزم کارش نیز به این صورت است که برنامه Wrist Flashlight نور نمایشگر را تا جایی که امکان دارد با پس زمینه روشن افزایش خواهد داد. این در حالی است که می‌توانید سطح رنگ و روشنایی نمایشگر را تنظیم کنید.

 

برنامه های Watch Faces

facer/ برنامه های گلکسی واچ

Watch Faces از جمله کاربردی ترین و هیجان‌انگیزترین برنامه های گلکسی واچ هستند. با کمک این نوع از برنامه‌ها می‌توانید ظاهر و نمای کلی ساعت خود را تغییر دهید و قابلیت‌هایی را در ساعت هوشمند خود فراهم کنید که استفاده از آن‌ها کار با ساعت هوشمند را برایتان آسان‌تر خواهد کرد.

 

برنامه بیکسبی (Bixby)

bixby/ اپلیکیشن های گلکسی واچ

یکی دیگر از بهترین برنامه های گلکسی واچ برنامه دستیار هوشمند بیکسبی سامسونگ است. کاربران این اپلیکیشن می‌توانند با بیان عبارت «Hey, Bixby» این برنامه را فعال کنند. بیکسبی برنامه‌ای است که با هوش مصنوعی توسعه یافته و قادر خواهد بود دستورات صوتی شما را اجرا کند. می‌توانید از این برنامه بخواهید تا آب و هوا را به شما نشان دهد، با کسی تماس بگیرد و یا از طریق اینترنت اشیا، وسایل خانه را بررسی کنید. یکی دیگر از مزایای بیکسبی این است که اگر در حین ورزش دوست نداشتید که به نمایشگر ساعت هوشمند دست بزنید، می‌توانید از بیکسبی بخواهید تا کار موردنظرتان را برایتان اجرا کند. البته باید به یاد داشته باشید که برای اجرای این برنامه نیاز است که به اینترنت متصل باشید.

 

برنامه 2000 Satellite

Satellite/ نرم افزار گلکسی واچ

این برنامه درواقع یکی از برنامه های شبیه سازی نمایشگر هواپیماست. می‌توان این برنامه را از حرفه‌ای‌ترین برنامه‌های واچ فیس معرفی کرد که طراحی بسیار زیبایی داشته و قابلیت‌های خوبی را برای ساعت هوشمند به ارمغان می‌آورد.

 

اپلیکیشن Map My Run

map-my-run/ برنامه برای ساعت هوشمند سامسونگ

برنامه Map My Run یک برنامه نقشه دوندگی حرفه‌ای مناسب تناسب اندام در گلکسی واچ است. با این برنامه شما می‌توانید از طریق GPS مواردی همچون فاصله، مسیر، سرعت، کالری و غیره را در گلکسی واچ هنگام پیاده‌روی و ورزش مشاهده کنید. خوب است بدانید که استفاده از این برنامه به مدت یک سال رایگان است.

 

برنامه Speedometer

speedometer/ اپلیکیشن گلکسی واچ

برنامه Speedometer یکی از برنامه‌های مناسب سرعت سنج است که با کمک GPS می‌تواند میزان سرعت را اندازه گیری کرد. این برنامه با کمک مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و امکاناتی که دارد، امکان اندازه‌گیری سرعت را برای کاربران فراهم می‌آورد. خوب است بدانید نمایش مشخصه‌هایی مانند حداکثر سرعت، میانگین سرعت و مسافت طی شده از دیگر امکانات برنامه یاد شده هستند. این برنامه در نسخه اندروید می‌تواند امکاناتش را بهتر در اختیار کاربران قرار دهد. درواقع امکان ذخیره تمام مسیرها با استفاده از سیستمی هوشمند توسط GPS از دیگر ویژگی‌های این برنامه محسوب می‌شود.

 


سخن پایانی


با توجه به برنامه های گلکسی واچ که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداختیم، باید اشاره کنیم که برنامه‌های قابل اجرا در گلکسی واچ از تنوع بسیاری بالایی برخوردار هستند و ما در این مقاله تنها تعدادی از بهترین و محبوب‌ترینشان را معرفی کردیم. اگر شما هم تجربه استفاده از اپلیکیشن دیگری از گلکسی واچ را دارید، خوشحال خواهیم شد آن را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.