شارژر وایرلس سامسونگ - شارژر بی سیم سامسونگ - شارژر بی سیم سامسونگ

شارژر بی سیم سامسونگ (شارژر بیسیم سامسونگ - شارژر وایرلس سامسونگ) نیز مانند سایر شارژر ها بر مبنای برقراری ارتباط بی‌سیم میان یک فرستنده و یک گیرنده ایجاد شده است. بدیهی‌ست که گیرنده ولتاژ را باید گوشی موبایل دانسته و فرستنده نیز خود شارژر خواهد بود. در شارژرهای وایرلس جریان الکتریکی به میدان مغناطیسی قابل ارسال تبدیل شده و در نقطه گیرنده، دوباره به ولتاژ برگردانده می‌شود.


 

تعداد گوشی های موبایلی که قابلیت شارژ وایرلس را از کارخانه و به صورت پیش فرض دارند، زیاد نیست. دیگر گوشی های موبایل برای استفاده از این فناوری، نیاز به تعویض کاور پشت و یا کیس دارند. این کاور و کیس ها برای گوشی های مشخصی قابل استفاده می باشند، پس قبل از تهیه ی آنها مطمئن شوید که با گوشی موبایل شما هماهنگی دارند. گر کاور شارژ وایرلس برای گوشی موبایل شما در دسترس نیست، می توانید به جای آن از آداپتور یونیورسال استفاده کنید که به کمک آن حتی گوشی های قدیمی تر هم امکان بهرمند شدن از این تکنولوژی را خواهند داشت. خوشبختانه شارژر وایرلس سامسونگ برای اکثر مدل های ان موجود است. 

برخی از مدل های شارژر بی سیم سامسونگ : 

شارژر بی سیم سامسونگ : 

شرکت سامسونگ همواره همراه با معرفی محصولات جدید، لوازم جانبی های ویژه با کیفیت بالا و عملکرد مناسب را نیز معرفی می‌کند. یکی از این لوازم جانبی که از عملکرد بسیار قابل قبولی را ارائه می‌دهد، شارژر بی سیم سامسونگ است.معمولا زمانی که در سفر و یا در بیرون از منزل هستیم و به دلیل عدم دسترسی به منبع برق، میزان شارژ باقیمانده باتری گجت های هوشمند از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو به همراه داشتن یک شارژر بی سیم می‌تواند بسایر موثر و مفید باشد.شرکت سامسونگ برای رفع مشکل اتمام شارژر باتری گجت های هوشمند و عدم دسترسی به منبع برق، اقدام به تولید شارژر بی سیم کرده است. ولتاژ خروجی این محصول 5 ولت و شدت جریان خروجی آن 1.0 آمپر و دارای استاندارد Qi و قابلیت شارژ سریع می‌باشد. ابعاد این شارژر 16.8x97x97 میلی متر بوده و با وزن 87.5 گرم قابلیت حمل بسیار آسانی را برای شما فراهم خواهد کرد. همچنین از طریق نشانگر LED که روی بدنه این محصول تعبیه شده است می توانید از میزان شارژ باقیمانده دستگاه مطلع شوید.

شارژر وایرلس سامسونگ برای همه گوشی ها - شارژر بی سیم سامسونگ	- شارژر بیسیم سامسونگ

 

شارژر بی سیم سامسونگ گلکسی S8 و S8 Plus : 

شارژر بی سیم سامسونگ مخصوص گوشی های گلکسی S8 و S8 پلاس از یک پد و پایه تشکیل شده که گوشی شما را در دو زاویه عمودی و افقی نگه می دارد. به طوری که در زمان انجام شارژ ، می توانید به تماشای فیلم در تلفن هوشمند خود بپردازید. همچنین این پد، از قابلیت شارژ سریع بهره برده که توسط آن می توانید با سرعت بیشتری نسبت به کابل، گوشی خود را شارژ کنید. سامسونگ به ظاهر محصولات خود ، از جمله گوشی و لوازم جانبی های مربوط به آن بسیار اهمیت می دهد. این شارژر بی سیم نیز با طراحی جالب و شیک خود ، در هنگام استفاده ، جلوه زیبایی به گلکسی S8 و S8 پلاس خواهد داد. پد شارژ بی سیم سامسونگ از استاندارد Qi بهره برده که امکان شارژ گلکسی S8 و S8 پلاس را از طریق میدان الکترو مغناطیسی و گرانش القایی به شما خواهد داد. همچنین روی بدنه این پد شارژر ، یک درگاه microUSB تعبیه شده که شدت جریان خروجی 1.6 آمپر ، قادر است سایر گوشی های مجهز به این درگاه را نیز شارژ کند.

شارژر وایرلس سامسونگ گلکسیs8 - شارژر بی سیم سامسونگ - شارژر بیسیم سامسونگ

شارژر بی سیم سامسونگ گلکسی S7 و S7 Edge : 

شارژر بی سیم سامسونگ مخصوص گوشی های Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge از یک پد و پایه تشکیل شده که گوشی شما را در دو زاویه عمودی و افقی نگه می دارد. به طوری که در زمان انجام شارژ ، می توانید به تماشای فیلم در تلفن هوشمند خود بپردازید. همچنین این پد، از قابلیت شارژ سریع بهره برده که توسط آن می توانید با سرعت بیشتری نسبت به کابل، گوشی خود را شارژ کنید. سامسونگ به ظاهر محصولات خود ، از جمله گوشی و لوازم جانبی های مربوط به آن بسیار اهمیت می دهد. این شارژر بی سیم نیز با طراحی جالب و شیک خود ، در هنگام استفاده ، جلوه زیبایی به گلکسی S7 و S7 Edge خواهد داد. پد شارژ بی سیم سامسونگ از استاندارد Qi بهره برده که امکان شارژ گلکسی S7 و S7 Edge را از طریق میدان الکترو مغناطیسی و گرانش القایی به شما خواهد داد. همچنین روی بدنه این پد شارژر ، یک درگاه microUSB تعبیه شده که شدت جریان خروجی 2.0 آمپر ، قادر است سایر گوشی های مجهز به این درگاه را نیز شارژ کند.

شارژر بی سیم سامسونگ گلکسی s7 - شارژر وایرلس سامسونگ - شارژر بیسیم سامسونگ

شارژر بی سیم سامسونگ مدل Convertible :

با شارژر بی‌سیم «سامسونگ» مدل «Convertible» خود را از قید و بند کابل‌های شارژ رها کرده و باتری گوشی موبایل‌تان را بدون نیاز به استفاده از کابل، شارژ کنید. این شارژر بی‌سیم با انواع گوشی‌های موبایل و دیگر دستگاه‌های مجهز به تکنولوژی Qi سازگاری دارد و قابل استفاده خواهد بود. تکنولوژی شارژ بی‌سیم یا همان استاندارد Qi از مدت‌ها پیش در برخی محصولات الکترونیکی مانند گوشی‌های موبایل به‌ کار گرفته شده است. همان‌طور که از نام آن پیداست این تکنولوژی امکان شارژ باتری محصولات الکترونیکی دارای این استاندارد را به‌صورت بی‌سیم فراهم می‌کند. همچنین در این مدل از محصولات سامسونگ قابلیت شارژ سریع هم وجود دارد. البته باید توجه داشته باشید که قابلیت شارژ سریع در این مدل تنها برای دستگاه‌هایی که به تکنولوژی شارژ بی‌سیم مجهز شده‌اند، قابل استفاده خواهد بود.

شرکت تولید کننده مدل Convertible را به‌صورتی طراحی کرده که حالت استند دارد و می‌توانید گوشی موبایل را به‌صورت افقی یا عمودی روی آن قرار دهید. این ویژگی باعث می‌شود علاوه‌بر شارژشدن بتوانید از گوشی موبایل برای تماشای ویدئو و وب‌گردی هم استفاده کرده و همزمان باتری دستگاه را شارژ کنید. این شارژر بی‌سیم شبیه به دایره طراحی شده و وزن کمی دارد. سطح آن با استفاده از روکشی با جنس چرم پوشانده شده تا از لیز خوردن دستگاه در زمان استفاده جلوگیری کند. همچنین یک نشانگر LED هم روی این شارژر تعبیه شده تا وضعیت شارژ باتری را نمایش دهد. درگاه خروجی در این محصول، بی‌سیم (Wireless) است و ورودی آن از طریق یک درگاه USB-C خواهد بود. برای استفاده از این شارژر کافی است ابتدا آن را از طریق درگاه USB-C، به وسیله‌ی شارژر موجود در بسته‌بندی به پریز برق متصل کنید. سپس گوشی موبایل یا دیگر دستگاه‌های از این قبیل‌تان را روی سطح شارژر قرار داده و منتظر بمانید تا باتری آن شارژ شود. توجه داشته باشید که شدت جریان خروجی در شارژر بی‌سیم سامسونگ 2.0 آمپر است و شما با استفاده از آن می‌توانید باتری تبلت‌تان را که به تکنولوژی Qi مجهز باشد را هم شارژ کنید.

شارژر بی سیم سامسونگ convertible- شارژر وایرلس سامسونگ - شارژر بیسیم سامسونگ

شما چه مدل های دیگری می شناسید که بتواند از شارژر وایرلس سامسونگ استفاده کند؟

 

برای خرید این محصول می توانید وارد لینک زیر شده و محصول خود را دم در منزلتان دریافت نمایید. 

https://ronaaq.com/1011/iranian-online-store/