ساخت قاب گوشی دخترانه با اکلیل

ساخت قاب گوشی بسیار لذت بخش است و در خیلی از مواقع ممکن است بهتر از نسخه های بازار برای شما جذابیت داشته باشد. اما همه فکر میکنند ساخت یک گارد گوشی دخترانه بسیار سخت و یا در خانه غیر ممکن است. در اینجا میخواهیم به شما ساده ترین راه را برای ساخت قاب گوشی دخترانه با اکلیل آموزش دهیم.

 

 

در پایان این آموزش قطعا شما هم حرف خود را پس خواهید گرفت و برای ساخت یک کاور دخترانه اکلیلی تلاش خواهید کرد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و نظر خود را در رابطه با آن برای ما کامنت کنید.

 

مواد لازم برای ساخت قاب گوشی دخترانه با اکلیل

خب قطعا اصلی ترین موضوعی که مطرح هستش داشتن مواد اولیه و ارزان قیمت برای درست کردن یک قاب تلفن همراه دخترانه با اکلیل است. ما هم اینجا سعی کردیم تا جایی که امکان دارد هزینه آن را کاهش دهیم. قبل از شروع آموزش مواد لازم که به شرح زیر است را تهیه کنید:

  • یک کاور ژله ای بی رنگ معمولی (قیمت کاور موبایل ژله ای تقریبی ۱۰ تومان – معمولا در جعبه گوشی ها هم موجود میباشد)
  • مقداری اکلیل با رنگ دلخواه
  • چسب حرارتی
  • لاک ناخن رنگی و بی رنگ

مراحل ساخت قاب گوشی دخترانه با اکلیل

برای ساخت این قاب گوشی به صورت قدم به قدم پیش بروید و به صورت خیلی راحت در عرض چند دقیقه این گارد گوشی دخترانه را بسازید.

تهیه اشکال مورد نظر شما

در مرحله اول طرح های مورد نظر خودتون رو بر روی یک کاغذ کشیده و با چسب حرارتی آن شکل را پر کرده تا چسب خشک شده به صورت آن طرح نمایان شود و سپس آن را از روی کاغذ جدا کنید.

این مرحله را با دقت انجام دهید زیرا این اشکال برای ساخت قاب گوشی دخترانه با اکلیل بسیار نقش مهمی دارد. پس سعی کنید با احتیاط کامل چسب را در اشکال مورد نظر بریزید.

طراحی اشکال قاب گوشی با لاک ناخن

برای اینکه اشکال مورد نظر را کمی زیبا تر کنید از لاک و اکلیل کمک بگیرید. لاک نقش چسبندگی اکلیل با طرح چسبی را بازی میکند که به خوبی کار خود را انجام میدهد. خب ما در اینجا لاک را بر روی شکلک های قلبی میزنیم و اکلیل هم رنگ لاک را بر روی آن میپاشیم. این کار را برای بقیه اشکال به همین صورت انجام میدهیم.

تزیین قاب گوشی با اکلیل

خب در مرحله اخر قاب بی رنگ را با یک لاک بی رنگ کاملا پوشش دهید و بلافاصله قبل خشک شدن لاک با اکلیل آن را دیزاین و شخصی سازی کنید. سپس برای ساخت قاب گوشی دخترانه با اکلیل اشکال درست شده در مرحله قبل را به آن بچسبانید.

خب دیدید که با چند دقیقه وقت گذاشتن و چند عمل ساده یک قاب ژله ای معمولی رو به یک قاب دخترانه اکلیلی تبدیل کردیم. با کمی خلاقیت میتوانید بهترین دیزاین و طراحی را از این آموزش داشته باشید. اگر این آموزش برای شما مفید بود، خوشحال میشویم نظر خود را با ما به اشتراک بذارید.

 

منبع: قابدار